Ponad 31 tys. zł z wiosennej akcji w sklepie AMW w Lublinie - "Lubię! AMW na majówce"

POWRÓT DO LISTY
Oddział Regionalny AMW w Lublinie
12 maja 2025

Oddział Regionalny AMW w Lublinie przygotował wiosenną sprzedaż i w sobotę 26 kwietnia br. otworzył drzwi do swojego sklepu stacjonarnego. Klienci łącznie kupili 1113 pozycji (169 grup asortymentowych), a do kasy lubelskiego oddziału wpłynęło ponad 31 tys. zł.

Przygotowaniom do akcji sprzedażowej towarzyszyła kampania w mediach, która przełożyła się na duże zainteresowanie klientów. Informacje o wiosennej sprzedaży pojawiły się w lokalnej prasie („Dziennik Wschodni” i „Kurier Lubelski”), na portalach internetowych (m.in. Lublin112.pl), w radiu (Radio Plus oraz Radio Eska Lublin), a relację w przeddzień akcji sprzedażowej przeprowadziła TVP 3 Lublin z emisją w głównym wydaniu Panoramy Lubelskiej o godzinie 18:30. Dzięki temu kolejka chętnych utrzymywała się aż do ostatnich minut zamknięcia sklepu.

Jak w każdej edycji, dzień wcześniej tj. 25 kwietnia w godzinach 9.00-11.00 specjalnie dla pracowników Agencji została przygotowana w sklepie przedsprzedaż, która tradycyjne cieszyła się wielkim zainteresowaniem. Zarówno pracownicy, jak i klienci mieli okazję dużo wcześniej zapoznać się cennikiem i asortymentem sklepu, który został umieszczony na stronie internetowej AMW.

We współpracy z  Zarządem Dróg i Mostów w Lublinie dział ds. Marketingu i PR okleił plakatami promocyjnymi słupy ogłoszeniowe, znajdujące się w jego zasobie oraz tablice ogłoszeniowe w pobliskich miejscowościach. Dodatkowo w bezpośrednim sąsiedztwie sklepu został wystawiony namiot promocyjny w celu przeprowadzenia badań ankietowych, promocji i informowania o właściwości terytorialnej oraz zakresie działalności Oddziału Regionalnego AMW w Lublinie.

Akcja przyciągnęła nie tylko fanów ubrań i wyposażenia z demobilu z Lublina i okolic, ale też osoby, które szukały dobrej jakości sprzętu w przystępnej cenie. Wśród osób planujących wiosenne porządki lub prace ogrodowe dużą popularnością cieszyły się grabie metalowe, łopatki piechoty, rękawice, topory czy zestawy stolarsko ciesielskie.

Z kolei na podróżników czekały trzewiki żołnierskie, torby polowe brezentowe, manierki, menażki, zestawy do konserwacji obuwia, latarki kieszonkowe oraz torby na wyposażenie, które okazały się hitem sprzedaży. Tradycyjnie dużym wzięciem cieszyły się drewniane skrzynie po amunicji, które można było nabyć w atrakcyjnych cenach. Chętnie kupowano też takie wojskowe klasyki jak szalokominiarki, swetry oficerskie, mundury polowe wz. 93, koszulki z długim rękawem czy półbuty oficerskie.

Majówkowy grill nie mógł się obyć bez talerzy głębokich lub płytkich wykonanych ze stali nierdzewnej z logo Marynarki Wojennej, niezbędników stalowych 3-częściowych, a także klasycznej porcelany z linii „KASZUB”: salaterek, talerzyków i spodków. Do kompletu warto było dobrać szklanki do napoi o pojemności 570 ml.

Nowością w ofercie lubelskiego sklepu był hamak wojskowy, który trafił do sprzedaży w ograniczonej ilości. Ten praktyczny sprzęt, idealny na sezon wiosenno-letni, można było nabyć za naprawdę przystępną opłatą.  Kolejną nowością w sklepie AMW w Lublinie była peleryna namiot w kolorze granatowym. Ponownie do oferty sklepu przy Łęczyńskiej 1 zawitały pochewki z oznaczeniami stopni wojskowych, odznaki i orzełki wojskowe. Na osoby, które szukały specjalistycznego sprzętu, czekały zestawy: elektrotechniczny, hydrauliczny, zestaw posterunku regulacji ruchu i stolarsko-ciesielski.

Sukces Oddziału Regionalnego AMW w Lublinie to wynik przemyślanych i skutecznych działań marketingowych, a także zaangażowania Działu ds. Gospodarki Mieniem Ruchomym, który odegrał kluczową rolę w realizacji tego przedsięwzięcia. Intensywnej akcji promocyjno-sprzedażowej towarzyszyły badania opinii konsumentów, które pozwoliły zebrać informacje dotyczące skuteczności działań marketingowych. Z ankiet wynika, że informacja o wiosennej sprzedaży dotarła do klientów, którzy o lubelskiej akcji dowiedzieli się głównie z mediów społecznościowych, TVP i strony internetowej AMW. Klienci chętnie udzielali zgód marketingowych do newslettera, żeby na bieżąco śledzić kolejne akcje sprzedażowe.

Zyski ze sprzedaży wycofanego z wojska asortymentu Agencja tradycyjnie przeznaczy na Fundusz Wsparcia Sił Zbrojnych.

Zobacz poprzednie zdjęcia
Zobacz następne zdjęcia Wyświetl galerię
zamknij galerię
Zobacz poprzednie zdjęcia Zobacz następne zdjęcia

Zobacz także

12.05.2025 Ponad 31 tys. zł z wiosennej akcji w sklepie AMW w Lublinie - "Lubię!... 28.04.2025 AMW w Lublinie wystawia na przetarg sprzęt o wartości pół miliona... 22.04.2025 "Lubię! AMW na majówce" - sprzęt wojskowy, relaks i grillowanie w... 18.03.2025 AMW znów sprzedaje w Lublinie. W ofercie części samochodowe, instrumenty... 05.12.2024 Świąteczne zestawy oraz asortyment w obniżonych cenach czekają w...
WSZYSTKIE AKTUALNOŚCI
POWRÓT DO LISTY
...
PRZEJDŹ DO ANKIETY