Kto jest kim

Prezes Agencji Mienia Wojskowego - Agnieszka Bolesta

Prezes Agencji Mienia Wojskowego - Agnieszka Bolesta

Agnieszka Bolesta
Prezes Agencji Mienia Wojskowego

1 września 2020 roku minister obrony narodowej Mariusz Błaszczak wyznaczył Agnieszkę Bolestę na stanowisko prezesa Agencji Mienia Wojskowego.

Agnieszka Bolesta – absolwentka Wydziału Inżynierii Chemicznej i Procesowej Politechniki Warszawskiej. Urzędnik państwowy z ponad dwudziestoletnim stażem. W latach 2002-2005 dyrektor Biura Ochrony Środowiska w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, następnie (2005–2007) podsekretarz stanu w Ministerstwie Środowiska. Od 2008 r. przez osiem lat doradca techniczny w Najwyższej Izbie Kontroli. Następnie dyrektor (2016-2018) Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji. W latach 2018-2020 prezes zarządu jednej ze spółek Agencji Mienia Wojskowego - AMW TBS KWATERA. Spółka KWATERA kompleksowo administruje zasobem mieszkaniowym na potrzeby sił zbrojnych RP o łącznej powierzchni ponad 3 mln m². Efektywnie zarządza ona ponad  32 tys. lokali specjalizując się w obsłudze mieszkań służbowych (także wojskowych) i na wynajem.

Ukończyła między innymi studia podyplomowe z zakresu: zarządzania w administracji publicznej w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego, studia podyplomowe z zakresu badania sprawozdań finansowych jednostek sektora finansów publicznych w Polskiej Akademii Nauk oraz studia podyplomowe Cyberbezpieczeństwo na Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni. Należała do grona założycieli Stowarzyszenia na rzecz Zrównoważonego Rozwoju Polski, gdzie w latach 2000-2002 pełniła funkcję sekretarza zarządu stowarzyszenia.

Złożyła z wynikiem pozytywnym egzaminy: dla kandydatów na członków rad nadzorczych w spółkach Skarbu Państwa (2004), do Państwowego Zasobu Kadrowego (2007) oraz z wynikiem bardzo dobrym - egzamin kontrolerski (2010).

Zastępca Prezesa Agencji - Dominik Zaremba

Zastępca Prezesa Agencji - Dominik Zaremba

Dominik Zaremba
Zastępca Prezesa Agencji

1 kwietnia 2016 roku minister obrony narodowej Antoni Macierewicz powołał Dominika Zarembę na stanowisko zastępcy prezesa Agencji Mienia Wojskowego na którym odpowiada za zakwaterowanie żołnierzy, inwestycje, windykacje oraz zamówienia publiczne.

Dominik Zaremba jest prawnikiem, absolwentem Wydziału Prawa Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Ukończył także studia podyplomowe z zakresu rolnictwa w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Absolwent  Master of Business Administration w Wyższej Szkole Handlu i Usług w Poznaniu.

Doświadczenie zawodowe zdobywał w Centrum Obsługi KPRM. W latach 2006 - 2007 pracował w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, gdzie doradzał kolejno: sekretarzowi stanu w KPRM, ministrowi - członkowi Rady Ministrów oraz wicepremierowi. Brał udział w posiedzeniach Komitetu Stałego Rady Ministrów. W 2007 r. pracował w gabinecie Marszałka Sejmu RP. Następnie został dyrektorem gabinetu ministra rolnictwa i rozwoju wsi.

W latach 2008-2014 pracował w Agencji Rynku Rolnego. Następnie  pracował na rzecz Parlamentu Europejskiego. Od grudnia 2015 r. był doradcą prezesa Agencji Mienia Wojskowego. 1 kwietnia 2016 r. minister obrony narodowej powołał Dominika Zarembę na stanowisko zastępcy prezesa Agencji Mienia Wojskowego na którym odpowiada za zakwaterowanie żołnierzy, nieruchomości, inwestycje, windykacje oraz zamówienia publiczne. Dwukrotnie, w 2017 r. (październik - listopad) oraz w sierpniu 2020 r. Dominik Zaremba pełnił obowiązki prezesa Agencji Mienia Wojskowego.

 

Zastępca Prezesa - Piotr Jastrzębski

Zastępca Prezesa - Piotr Jastrzębski

Piotr Jastrzębski
Zastępca Prezesa Agencji

19 lutego 2018 roku minister obrony narodowej Mariusz Błaszczak powołał Piotra Jastrzębskiego na stanowisko wiceprezesa Agencji Mienia Wojskowego. W AMW będzie odpowiadał za zagospodarowanie mienia ruchomego i obrót specjalny, teleinformatykę oraz marketing.

Piotr Jastrzębski – ekspert i menadżer z ponad dwudziestoletnim stażem w branży  elektroniki użytkowej oraz IT. Absolwent zarządzania i marketingu w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Ukończył również kursy Kellogg on Marketing w Kellogg School of Management na Northwestern University  w Evanston w stanie Illinois. Przed objęciem stanowiska zastępcy prezesa Agencji Mienia Wojskowego nadzorował oraz zajmował się kontrolą zarządczą i zarządzeniem ryzkiem w Centrum Personalizacji Dokumentów w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji.

W latach 2005-2014 pracował w Microsoft Polska Sp. z o.o., gdzie pełnił funkcję marketing menadżera w grupie biznesowej Microsoft Office. Odpowiadał m.in. za budżetowanie oraz przygotowywanie strategii: sprzedaży, marketingowej i komunikacyjnej, a także implementację globalnych kampanii reklamowych. Doświadczenie biznesowe zdobywał  również na stanowiskach menadżerskich w Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. (2002-2004), Sony Poland Sp. z o.o. (2001-2002) oraz Phillips Polska Sp. z o.o. (1997-2001). Kompetencje związane z zarządzaniem oraz marketingiem rozwijał jako konsultant biznesowy, tworząc i wprowadzając strategie biznesowe, sprzedażowe i marketingowe dla marek działających na rynku elektroniki użytkowej i sprzętu AGD.

...

TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej polityce prywatności.

Akceptuję
PRZEJDŹ DO ANKIETY