Agencja Mienia Wojskowego na wakacyjnych imprezach plenerowych

POWRÓT DO LISTY
Biuro Prezesa AMW
25 czerwca 2021

Wreszcie oczekiwany początek wakacji. Wraz z luzowaniem rządowych obostrzeń i spadkiem zachorowań na covid-19, w różnych częściach Polski ruszają powoli imprezy plenerowe. Na wielu z nich będzie można spotkać Agencję Mienia Wojskowego. Pierwsze wydarzenia już wystartowały: jeszcze przed wakacjami AMW zainaugurowała sezon letni 12 czerwca br. udziałem w pokazach lotniczych II AIR SHOW Margonin 2021, a tydzień później była na Antidotum Airshow w Lesznie. Margonin uczestników przywitał deszczem, a Leszno - palącym słońcem. Niezależnie od aury emocjonujące pokazy na niebie i niebieski namiot Agencji przyciągnął swoim asortymentem wielu miłośników lotnictwa i militariów. Kolejne imprezy z udziałem AMW zaplanowano również w lipcu i sierpniu.

Warkot silników, szum skrzydeł, muzyka na żywo i wiele atrakcji na piknikach lotniczych. Po trudnym okresie lockdownu po raz pierwszy w tym roku pasjonaci lotnictwa i wojskowości mogli obejrzeć prawdziwe podniebne spektakle. W Margoninie swoje umiejętności  zaprezentował z prawdziwym polotem Artur Kielak i obchodzący 12 czerwca swoje urodziny Łukasz Czepiela. Nad głowami obserwujących pojawił się też potężny C-130 Hercules oraz śmigłowiec Mi-24, nazywany „latającym czołgiem”. Dodatkową atrakcją wieczornych przelotów były efekty świetlne i pirotechniczne. Szczególny zachwyt obserwatorów wzbudził ostatni pokaz, w wykonaniu angielskiego samolotu z grupy Sparx. Wydarzenie komentował Witold Sokół, były pilot pokazowy MiG-29 i komentator kilku ostatnich edycji Air Show w Radomiu i innych imprez lotniczych. Pokazom powietrznych statków cywilnych i wojskowych towarzyszyła też wystawa sprzętu pożarniczego oraz wojskowego, na której można było zobaczyć m.in. czołg przywieziony z Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych w Poznaniu.

Dla klientów odwiedzających stoisko AMW poznański oddział przygotował bogatą ofertę powojskowego sprzętu i wyposażenia. Miłośnicy militariów mogli kupić m.in. kombinezony pilota, obuwie specjalne, dresy, plecaki wojskowe, wszelkiego rodzaju torby, hełmy stalowe, czapki i rogatywki czy kabury do pistoletów. Wzięciem cieszyły się również elementy wyposażenia żołnierza: latarki, menażki, manierki oraz zestawy do konserwacji obuwia. Z uwagi na padający deszcz, prawdziwym hitem okazały się wszelkie nakrycia wierzchnie, czapki wojskowe i… kalosze. Zmoknięci uczestnicy pokazów na stoisku AMW mogli poczęstować się też wojskowymi sucharami i “krówkami”. Tydzień później, podczas Antidotum Airshow w Lesznie, również najlepiej sprzedawały się elementy umundurowania, tym razem te chroniące przed palącym słońcem, które towarzyszyło pokazom.

W ten sam czerwcowy weekend (19-20) AMW wzięła też udział w XVI Zlocie Pojazdów Militarnych "Śląskie Manewry" w Bytomiu. Tutaj na pasjonatów wojska czekały atrakcyjne pokazy pojazdów i maszyn bardziej zdecydowanie trzymających się podłoża. W pikniku udział wzięli kolekcjonerzy pojazdów militarnych i grupy rekonstrukcyjne z całej Polski. Jak co roku odbyła się parada zabytkowych pojazdów wojskowych głównymi ulicami miasta. Piknik uświetnił występ Orkiestry Wojskowej z Bytomia, można było podziwiać pokazy dynamiczne pojazdów militarnych, pokazy akrobacji lotniczej, skoki spadochronowe indywidualne oraz w tandemie, a chętni i odważni mogli skorzystać z przejażdżki sprzętem wojskowym. Sobotni i niedzielny dzień pełen wrażeń zakończył widowiskowy „tank-crash”, czyli spotkanie samochodów osobowych z pojazdami opancerzonymi. Bogatą ofertę i wiele innych atrakcji przygotował dla odwiedzających imprezę krakowski oddział AMW, który prezentował się na manewrach na rozbudowanym jak co roku stoisku wystawienniczo-sprzedażowym. Nic dziwnego, że licznie przybyli uczestnicy śląskiej imprezy równie chętnie zaglądali do granatowego namiotu AMW, by zaopatrzyć się w powojskowy asortyment.

To dopiero początek sezonu urlopowego i imprez plenerowych. Jeżeli sytuacja epidemiczna utrzyma się na obecnym poziomie stoiska agencyjne będzie można odwiedzać podczas kolejnych wakacyjnych wydarzeń zaplanowanych w okolicach Poznania, Wrocławia i nad morzem. Regionalne oddziały AMW zapraszają już teraz na swoje stoiska: 3 lipca do Świdwina na Piknik Lotniczy z okazji Święta 21 Bazy Lotnictwa Taktycznego oraz na imprezę Master Truck Show, która rozpocznie się 18 lipca w Polskiej Nowej Wsi pod Opolem.

Atrakcją tego ostatniego wydarzenia będzie z pewnością udział legendarnego JELCZ-a szykowanego na tegoroczną wyprawę „Jelczem w Himalaje” upamiętniającą pierwszą ekspedycję sprzed 50 lat. Agencja jest partnerem strategicznym projektu. Dzięki AMW FundacjaPietrowicz Śladami Uczestników” pozyskała większość poszukiwanych do jelcza części zamiennych. Dzięki Agencji udało się skompletować aż 60 różnych elementów, bez których niemożliwa byłaby eksploatacja samochodu w trakcie planowanej wyprawy. W trakcie przygotowań okazało się, że część potrzebnych zamienników nie jest już nawet dostępna na rynku. Te pozyskane z magazynów AMW, zakwalifikowane jako sprzęt pierwszej kategorii, były w niemal doskonałym stanie technicznym. Bez pomocy Agencji i znalezienia niezbędnych komponentów wyprawa w Himalaje mogłaby w ogóle nie dojść do skutku. Więcej o projekcie można przeczytać tutaj: https://sladamiuczestnikow.pl/archiwa/1651  

W połowie sierpnia (13-15) AMW planuje zostać jednym z wystawców gdyńskiego Pleneru Literackiego. To trzydniowe wydarzenie odbywające się na najbardziej popularnym deptaku Gdyni – Bulwarze Nadmorskim im. Feliksa Nowowiejskiego, które co roku przyciąga tysiące turystów i spacerowiczów. A już tydzień później, 21-22 sierpnia, będzie można odwiedzić stoisko AMW podczas XIX Ogólnopolskiego Festiwalu Starych Ciągników i Maszyn Rolniczych im. Jerzego Samelczaka w Wilkowicach. W przedostatni weekend sierpnia Agencja weźmie też udział w „American Cars Mania” organizowanym na stadionie we Wrocławiu. Mocnym akcentem na zakończenie lata będzie z pewnością kolejna edycja inscenizacji bojowego desantu na Helu - D-day Hel 2021, który w tym roku zaplanowany jest w ostatni weekend wakacji od 25 do 28 sierpnia.    

Realizacja imprez uwarunkowana jest sytuacją pandemiczną, dlatego informacje  dotyczące wakacyjnych wydarzeń plenerowych będą aktualizowane na firmowym fanpage’u www.facebook.com/agencja.mienia.wojskowego/ oraz na mikrostronie AMW „W Twoich rękach” https://wtwoichrekach.amw.com.pl/

Zobacz poprzednie zdjęcia
Zobacz następne zdjęcia Wyświetl galerię
zamknij galerię
Zobacz poprzednie zdjęcia Zobacz następne zdjęcia

Zobacz także

09.07.2021 AMW rozstrzygnęła przetarg na sprzedaż „Nowej Giełdy” we Wrocławiu 25.06.2021 Agencja Mienia Wojskowego na wakacyjnych imprezach plenerowych 18.06.2021 Dobry wynik AMW – 3/4 planu sprzedaży nieruchomości po I półroczu... 31.05.2021 Agencja sprzedaje mieszkania w Leźnicy Wielkiej. Ceny już od 1500... 21.05.2021 AMW sprzedaje budynek Nowej Giełdy we Wrocławiu. Cena wywoławcza...
WSZYSTKIE AKTUALNOŚCI
POWRÓT DO LISTY
...

TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej polityce prywatności.

Akceptuję
PRZEJDŹ DO ANKIETY