AMW ruszyła w miasto z promocją swojej oferty

POWRÓT DO LISTY
Biuro Prezesa AMW
23 września 2020

„A dresik? Wrocław, ul. Zwycięska 39. Chodzi mi czy mają tam dresik. Dresik też mają” To słowa jednego ze spotów zachęcających do zakupów w Agencji Mienia Wojskowego, który można usłyszeć w Radiu Wrocław oraz w Radiu RAM. Wrocławski oddział AMW wystartował w połowie września z kampanią radiową, a Oddział Regionalny AMW w Warszawie postawił na promocję swojego sklepu w komunikacji miejskiej oraz na przystankach autobusowych.

Od połowy września w Radiu Wrocław oraz Radiu Ram można usłyszeć trzy spoty promujące Agencję Mienia Wojskowego. Pierwszy z nich poświęcony jest agencyjnej ofercie nieruchomości, drugi dotyczy przetargów, na których można nabyć wycofany z armii sprzęt i pojazdy, a ostatni zachęca do wizyty i zakupów w sklepie stacjonarnym przy ul. Zwycięskiej 39 we Wrocławiu. W ciągu całej  akcji trwającej od 15 września do 2 października zaplanowano emisję łącznie 120 spotów. Wrocławski oddział Agencji wsparł też swoje działania promocyjne płatną kampanią na Facebooku.

Materiały zachęcające do odwiedzin warszawskiego sklepu AMW pojawiły się m.in. w jego bezpośrednim sąsiedztwie na przystankach tramwajowych u zbiegu ulic Grójeckiej i Bitwy Warszawskiej 1920 r. Na plakatach wyeksponowano też QR kod, który po zeskanownaniu odsyła zainteresowanych do internetowego sklepu Agencji. Dodatkowo w tramwajach wyświetlana była animacja promująca ofertę punktu w Warszawie. Klip można było oglądać go co najmniej 3 razy w ciągu godziny na 6 ekranach w 160 tramwajach.

Oferty agencyjnych sklepów mogą się różnić, ale jedno jest pewne - w każdym z nich znajdziemy żołnierską klasykę. Na kupców czekają w nich m.in.: kombinezony pilota (220 zł), mundury polowe wz. 93 w wersji klasycznej i letniej (od 120 zł za komplet),) wełniane swetry oficerskie (od 70 zł) hełmy stalowe (30 zł), berety (od 10 zł) czy trzyczęściowe niezbędniki ze stali (20 zł). W Warszawie na półkach znajdziemy też kilka rodzajów wojskowych kurtek, płaszcze, skrzynie medyczne, termosy plecakowy o pojemności 12 litrów czy tak nietypowy gadżet jak spluwaczka kieszonkowa. A do wizyty w punkcie we Wrocławiu powinni zachęcić - niedostępne w żadnym innym punkcie stacjonarnym - elementy umundurowania w kamuflażu pustynnym i hełmofony czołgowe.

Planując wizytę w sklepach stacjonarnych AMW warto pamiętać o ograniczeniach sanitarnych: zasłanianiu twarzy, dezynfekcji rąk oraz używania jednorazowych rękawiczek dostępnych w każdym sklepie. W trosce bezpieczeństwo o i zdrowie klientów nie można korzystać przymierzalni. Agencja dba o regularną dezynfekcję blatów, półek, klamek, terminali płatniczych czy szyb oddzielających kasy, a obsługa sklepu wyposażona jest w maseczki lub przyłbice oraz rękawiczki.

Pełna oferta wraz z cennikiem oraz godzinami otwarcia poszczególnych punktów stacjonarnych jest dostępna na stronie www.amw.com.pl w zakładce „Uzbrojenie i sprzęt wojskowy/Sprzęt wojskowy/Sprzedaż bezprzetargowa”.

Powojskowy sprzęt i ubrania można kupić też na stronie  www.sklep.amw.com.pl . Środki uzyskane ze sprzedaży internetowej, podobnie jak pozostałe zyski pochodzące z zagospodarowania powojskowego sprzętu Agencja przekazuje na Fundusz Modernizacji Sił Zbrojnych RP. Od początku funkcjonowania AMW zasiliła fundusz kwotą blisko 2 mld złotych.

Zobacz poprzednie zdjęcia
Zobacz następne zdjęcia Wyświetl galerię
zamknij galerię
Zobacz poprzednie zdjęcia Zobacz następne zdjęcia

Zobacz także

19.11.2024 Dawny komisariat w Adamowie niedaleko Zamościa idzie pod młotek. Kup... 14.11.2024 Nowe mieszkania dla żołnierzy w Nowej Dębie 25.09.2024 Agencja na International Construction Business Meeting w Łodzi 24.09.2024 Drugie miejsce AMW w ogólnopolskim konkursie „Inwestycja Roku” 19.09.2024 AMW pomaga ofiarom powodzi
WSZYSTKIE AKTUALNOŚCI
POWRÓT DO LISTY
...
PRZEJDŹ DO ANKIETY