„A dresik? Wrocław, ul. Zwycięska 39. Chodzi mi czy mają tam dresik. Dresik też mają” To słowa jednego ze spotów zachęcających do zakupów w Agencji Mienia Wojskowego, który można usłyszeć w Radiu Wrocław oraz w Radiu RAM. Wrocławski oddział AMW wystartował w połowie września z kampanią radiową, a Oddział Regionalny AMW w Warszawie postawił na promocję swojego sklepu w komunikacji miejskiej oraz na przystankach autobusowych.
Od połowy września w Radiu Wrocław oraz Radiu Ram można usłyszeć trzy spoty promujące Agencję Mienia Wojskowego. Pierwszy z nich poświęcony jest agencyjnej ofercie nieruchomości, drugi dotyczy przetargów, na których można nabyć wycofany z armii sprzęt i pojazdy, a ostatni zachęca do wizyty i zakupów w sklepie stacjonarnym przy ul. Zwycięskiej 39 we Wrocławiu. W ciągu całej akcji trwającej od 15 września do 2 października zaplanowano emisję łącznie 120 spotów. Wrocławski oddział Agencji wsparł też swoje działania promocyjne płatną kampanią na Facebooku.
Materiały zachęcające do odwiedzin warszawskiego sklepu AMW pojawiły się m.in. w jego bezpośrednim sąsiedztwie na przystankach tramwajowych u zbiegu ulic Grójeckiej i Bitwy Warszawskiej 1920 r. Na plakatach wyeksponowano też QR kod, który po zeskanownaniu odsyła zainteresowanych do internetowego sklepu Agencji. Dodatkowo w tramwajach wyświetlana była animacja promująca ofertę punktu w Warszawie. Klip można było oglądać go co najmniej 3 razy w ciągu godziny na 6 ekranach w 160 tramwajach.
Oferty agencyjnych sklepów mogą się różnić, ale jedno jest pewne - w każdym z nich znajdziemy żołnierską klasykę. Na kupców czekają w nich m.in.: kombinezony pilota (220 zł), mundury polowe wz. 93 w wersji klasycznej i letniej (od 120 zł za komplet),) wełniane swetry oficerskie (od 70 zł) hełmy stalowe (30 zł), berety (od 10 zł) czy trzyczęściowe niezbędniki ze stali (20 zł). W Warszawie na półkach znajdziemy też kilka rodzajów wojskowych kurtek, płaszcze, skrzynie medyczne, termosy plecakowy o pojemności 12 litrów czy tak nietypowy gadżet jak spluwaczka kieszonkowa. A do wizyty w punkcie we Wrocławiu powinni zachęcić - niedostępne w żadnym innym punkcie stacjonarnym - elementy umundurowania w kamuflażu pustynnym i hełmofony czołgowe.
Planując wizytę w sklepach stacjonarnych AMW warto pamiętać o ograniczeniach sanitarnych: zasłanianiu twarzy, dezynfekcji rąk oraz używania jednorazowych rękawiczek dostępnych w każdym sklepie. W trosce bezpieczeństwo o i zdrowie klientów nie można korzystać przymierzalni. Agencja dba o regularną dezynfekcję blatów, półek, klamek, terminali płatniczych czy szyb oddzielających kasy, a obsługa sklepu wyposażona jest w maseczki lub przyłbice oraz rękawiczki.
Pełna oferta wraz z cennikiem oraz godzinami otwarcia poszczególnych punktów stacjonarnych jest dostępna na stronie www.amw.com.pl w zakładce „Uzbrojenie i sprzęt wojskowy/Sprzęt wojskowy/Sprzedaż bezprzetargowa”.
Powojskowy sprzęt i ubrania można kupić też na stronie www.sklep.amw.com.pl . Środki uzyskane ze sprzedaży internetowej, podobnie jak pozostałe zyski pochodzące z zagospodarowania powojskowego sprzętu Agencja przekazuje na Fundusz Modernizacji Sił Zbrojnych RP. Od początku funkcjonowania AMW zasiliła fundusz kwotą blisko 2 mld złotych.