Agencja Mienia Wojskowego patronuje akcji „Paczka dla Bohatera”

POWRÓT DO LISTY
Biuro Prezesa AMW
16 grudnia 2015

W tym roku Agencja Mienia Wojskowego objęła patronatem V edycję akcji „Paczka dla Bohatera”.  Zbiórkę najpotrzebniejszych produktów zorganizowano wśród pracowników Biura w Warszawie oraz 10 Oddziałów Regionalnych Agencji. Dzięki temu paczki z darami przygotowanymi między innymi przez AMW trafia do ponad 320 kombatantów, którzy często żyją w trudnych warunkach materialnych. Pomysłodawcą i organizatorem przedsięwzięcia jest Tomasz Sawicki z Grupy Rekonstrukcji Historycznej 12 Pułku Ułanów Podolskich. Udział w akcji to kolejny projekt realizowany przez AMW w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR).    

Agencja Mienia Wojskowego nie zapomina o kombatantach. Zbiórka zorganizowana w Biurze oraz Oddziałach Regionalnych AMW spotkała się z żywym zainteresowaniem pracowników. Do paczek trafiły artykuły spożywcze, słodycze, środki czystości oraz kartki ze świątecznymi życzeniami. Dzięki temu kombatanci, którzy nierzadko żyją samotnie i borykają się z problemami materialnymi, mogą poczuć, że ktoś o nich pamięta: - Niejednokrotnie dary, które Ci ludzie otrzymują pozwalają na godną Wigilię i w miarę godne święta. A czasem przekazana żywność wystarcza im na 2-3 miesiące. Niektórzy potrafią gospodarować darami nawet przez pół  roku. Wiemy też, że sporą radość naszym podopiecznym sprawiają kartki, same odwiedziny i rozmowa z nimi. Często są łzy, ale też jest sporo uśmiechu – podsumowuje organizator akcji Tomasz Sawicki. W tym roku według wstępnych szacunków dla weteranów udało się przygotować około 1000 paczek. Sama akcja i rozwożenie darów potrwa do 20 grudnia.

„Paczka dla Bohatera” to przedsięwzięcie przygotowane z myślą o  weteranach Armii Krajowej, Narodowych Sił Zbrojnych, II Korpusu Polskiego czy Armii Wojska Polskiego. Twarzą tegorocznej, piątej edycji został z major Bolesław Ejsmont, odznaczony Krzyżem Walecznych za udział w walkach pod Monte Cassino. Choć akcję zainicjowano w Szczecinie, zbiórkę  przeprowadzono na terenie w całego kraju. Do akcji włączyli się również Polacy mieszkający za granicą oraz duńscy żołnierze z Wielonarodowego Korpusu Północno-Wschodniego ze Szczecina. W ubiegłym roku paczki trafiły do ponad 130 kombatantów w Szczecinie, Świnoujściu, Kamieniu Pomorskim i Gryfinie, a także - te ze słodyczami - do dzieci w ramach „Serduszkowa Paczka” i do świetlicy środowiskowej.

W ramach działań związanych ze społeczną odpowiedzialnością biznesu (CSR) Agencja Mienia Wojskowego angażuje się w projekty, które służą budowaniu społecznego autorytetu Sił Zbrojnych RP, promocji obronności, kultywowaniu tradycji polskiego oręża czy upowszechnianiu wiedzy historycznej.

Zobacz poprzednie zdjęcia
Zobacz następne zdjęcia Wyświetl galerię
zamknij galerię
Zobacz poprzednie zdjęcia Zobacz następne zdjęcia

Zobacz także

19.04.2024 Tymczasowe obozowisko kontenerowe dla 1 Dywizji Piechoty Legionów 28.03.2024 Powojskowe pojazdy i sprzęt warsztatowy na przetargu w Bydgoszczy 20.03.2024 Wiosenna promocja w sklepie stacjonarnym AMW w Krakowie. Ubrania i sprzęt... 05.03.2024 Michał Świtalski zastępcą prezesa Agencji Mienia Wojskowego 23.02.2024 EKIPA kupiła działkę nieopodal lotniska Balice – ponad 6 mln zł...
WSZYSTKIE AKTUALNOŚCI
POWRÓT DO LISTY
...

TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej polityce prywatności.

Akceptuję
PRZEJDŹ DO ANKIETY