Agencja Mienia Wojskowego patronuje akcji „Paczka dla Bohatera”

POWRÓT DO LISTY
Biuro Prezesa AMW
16 grudnia 2015

W tym roku Agencja Mienia Wojskowego objęła patronatem V edycję akcji „Paczka dla Bohatera”.  Zbiórkę najpotrzebniejszych produktów zorganizowano wśród pracowników Biura w Warszawie oraz 10 Oddziałów Regionalnych Agencji. Dzięki temu paczki z darami przygotowanymi między innymi przez AMW trafia do ponad 320 kombatantów, którzy często żyją w trudnych warunkach materialnych. Pomysłodawcą i organizatorem przedsięwzięcia jest Tomasz Sawicki z Grupy Rekonstrukcji Historycznej 12 Pułku Ułanów Podolskich. Udział w akcji to kolejny projekt realizowany przez AMW w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR).    

Agencja Mienia Wojskowego nie zapomina o kombatantach. Zbiórka zorganizowana w Biurze oraz Oddziałach Regionalnych AMW spotkała się z żywym zainteresowaniem pracowników. Do paczek trafiły artykuły spożywcze, słodycze, środki czystości oraz kartki ze świątecznymi życzeniami. Dzięki temu kombatanci, którzy nierzadko żyją samotnie i borykają się z problemami materialnymi, mogą poczuć, że ktoś o nich pamięta: - Niejednokrotnie dary, które Ci ludzie otrzymują pozwalają na godną Wigilię i w miarę godne święta. A czasem przekazana żywność wystarcza im na 2-3 miesiące. Niektórzy potrafią gospodarować darami nawet przez pół  roku. Wiemy też, że sporą radość naszym podopiecznym sprawiają kartki, same odwiedziny i rozmowa z nimi. Często są łzy, ale też jest sporo uśmiechu – podsumowuje organizator akcji Tomasz Sawicki. W tym roku według wstępnych szacunków dla weteranów udało się przygotować około 1000 paczek. Sama akcja i rozwożenie darów potrwa do 20 grudnia.

„Paczka dla Bohatera” to przedsięwzięcie przygotowane z myślą o  weteranach Armii Krajowej, Narodowych Sił Zbrojnych, II Korpusu Polskiego czy Armii Wojska Polskiego. Twarzą tegorocznej, piątej edycji został z major Bolesław Ejsmont, odznaczony Krzyżem Walecznych za udział w walkach pod Monte Cassino. Choć akcję zainicjowano w Szczecinie, zbiórkę  przeprowadzono na terenie w całego kraju. Do akcji włączyli się również Polacy mieszkający za granicą oraz duńscy żołnierze z Wielonarodowego Korpusu Północno-Wschodniego ze Szczecina. W ubiegłym roku paczki trafiły do ponad 130 kombatantów w Szczecinie, Świnoujściu, Kamieniu Pomorskim i Gryfinie, a także - te ze słodyczami - do dzieci w ramach „Serduszkowa Paczka” i do świetlicy środowiskowej.

W ramach działań związanych ze społeczną odpowiedzialnością biznesu (CSR) Agencja Mienia Wojskowego angażuje się w projekty, które służą budowaniu społecznego autorytetu Sił Zbrojnych RP, promocji obronności, kultywowaniu tradycji polskiego oręża czy upowszechnianiu wiedzy historycznej.

Zobacz poprzednie zdjęcia
Zobacz następne zdjęcia Wyświetl galerię
zamknij galerię
Zobacz poprzednie zdjęcia Zobacz następne zdjęcia

Zobacz także

25.11.2024 Prezenty z demobilu. Sklep internetowy Agencji Mienia Wojskowego sprzedaje... 19.11.2024 Dawny komisariat w Adamowie niedaleko Zamościa idzie pod młotek. Kup... 14.11.2024 Nowe mieszkania dla żołnierzy w Nowej Dębie 25.09.2024 Agencja na International Construction Business Meeting w Łodzi 24.09.2024 Drugie miejsce AMW w ogólnopolskim konkursie „Inwestycja Roku”
WSZYSTKIE AKTUALNOŚCI
POWRÓT DO LISTY
...
PRZEJDŹ DO ANKIETY