Agencja Mienia Wojskowego kolejny raz została partnerem Targów Książki Historycznej, które podobnie jak rok wcześniej, zagościły w Warszawie w Arkadach Kubickiego. XXIII edycja tej czterodniowej imprezy (27-30 listopada) ponownie ściągnęła do podcieni Zamku Królewskiego prawdziwe tłumy klientów i zwiedzających. Podczas drugiego dnia targów p.o. prezes AMW Ilona Kowalska wręczyła nagrodę w kategorii najlepszej książki edytorskiej. W programie wydarzenia nie zabrakło spotkań autorskich, promocji najnowszych wydawnictw o tematyce historycznej, prezentacji filmów fabularnych i dokumentalnych oraz pokazów przygotowanych przez grupy rekonstrukcyjne. Jedna z nich – Grupa Rekonstrukcji Historycznej Borujsko, której działalność AMW objęła swoim patronatem, gościła również na stoisku Agencji. To właśnie tam przez cały czas trwania targów każdy miłośnik militariów mógł nabyć wycofany z wojska sprzęt i elementy umundurowania.
W XXIII edycji Targów Książki Historycznej wzięło udział ponad 200 wydawców z kraju i zagranicy, którzy zaprezentowali ponad 90% wszystkich dostępnych obecnie na rynku książek historycznych. Targi odwiedziło w tym roku blisko 25 tys. osób. W ramach imprezy odbył się również V Salon Książki Muzealnej podczas którego zaprezentowało się 40 muzeów z całej Polski, a także III Salon Książki Białoruskiej z ponad 20 wydawcami z Białorusi. Gościem specjalnym targów był Wiktor Suworow.
Drugiego dnia na Zamku Królewskim odbyła się uroczystość wręczenia nagrody KLIO na najlepszą książkę historyczną w czterech kategoriach: autorskiej, edytorskiej, monografii naukowej i varsavianów. W tym roku do walki o literackie laury zgłoszono aż 148 tytułów. W skład jury, które decydowało o przyznaniu nagrody weszli wybitni historycy i osoby popularyzujące historię w mediach: prof. dr hab. Tomasz Kizwalter, prof. dr hab. Jan Kieniewicz, prof. dr hab. Henryk Samsonowicz, prof. dr hab. Tomasz Szarota, prof. dr hab. Janusz Tazbir, red. Marian Turski i red. Tomasz Łubieński. Laureatom w kategorii najlepszej książki edytorskiej, gdzie przyznano cztery równorzędne wyróżnienia, nagrody wręczyła p.o. prezes AMW Ilona Kowalska.
Targom towarzyszyły również wydarzenia artystyczne - koncert Stanisławy Celińskiej i Tadeusza Kijańskiego oraz pokazy grup rekonstrukcyjnych m.in. GRH Cywibande Regiment – która przedstawiła pokaz musztry oddziału wojskowego (wraz ze sztandarem i bębnem z okresu wojen moskiewskich) i grupy Borujsko – prezentującej umundurowanie i wyposażenie z okresu II wojny, repliki broni oraz życie codzienne w armii. Odwiedzający targi mogli też skosztować tradycyjnej grochówki z oryginalnej kuchni polowej KP 340.
Targi Książki Historycznej to cykliczna impreza organizowana przez Porozumienie Wydawców Książki Historycznej oraz Fundację Historia i Kultura. Corocznie odwiedza je ponad 20 tys. czytelników. Uczestnictwo Agencji Mienia Wojskowego w tym wydarzeniu wiąże się z prowadzoną w AMW polityką społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), która w miarę możliwości wspiera projekty realizowane przy współpracy z Siłami Zbrojnymi RP i różnego rodzaju inicjatywy związane z edukacją historyczną.