11 listopada br. pracownicy wrocławskiego Oddziału Terenowego Agencji Mienia Wojskowego wzięli udział w pikniku z okazji Narodowego Święta Niepodległości w Lubinie pod patronatem prezydenta miasta. Trzy dni później przedstawiciele AMW pojawili się na XX edycji Polsko-Niemiecko-Czeskiego Forum Kooperacji Firm, które w Jeleniej Górze zorganizowała Karkonoska Agencję Rozwoju Regionalnego. W największej imprezie o tematyce gospodarczej w polskiej części Euroregionu Nysa uczestniczyło blisko 140 firm. Udział w obu wydarzeniach był dla Oddziału dobrą okazją do promocji swojej oferty oraz pozyskania potencjalnych nabywców na nieruchomości położone na terenie województwa dolnośląskiego i opolskiego.
W programie pikniku wojskowego, który w ramach obchodów Narodowego Święta Niepodległości zorganizowano w Lubinie znalazły się m.in. ekspozycje sprzętu wojskowego, na których podziwiać się można było m.in. czołg Leopard, transporter Rosomak, haubicę Goździk czy legendarny T-34, pokazy batalistyczne, występy muzyczne oraz konkursy dla najmłodszych. Wszyscy, którzy zgromadzili się na lubińskich Błoniach nie tylko mogli przyglądnąć się z bliska wojskowym maszynom, ale spróbować również przysmaków z wojskowej kuchni. Wśród przygotowanych atrakcji nie zabrakło namiotu Agencji Mienia Wojskowego, w którym można było kupić militarne gadżety. Obok sprzedaży zbędnego armii sprzętu i umundurowania pracownicy wrocławskiego Oddziału Agencji promowali działki położone w Jaszkowej, Jeleniej Górze, Legnicy i Świętoszowie oraz najważniejsze wrocławskie nieruchomości przy ul. Granicznej, Kwidzyńskiej i na Kępie Mieszczańskiej.
Dobrą okazją do powiększenia bazy przyszłych kontrahentów był również udział w XX Polsko-Niemiecko-Czeskim Forum Kooperacji Firm. Na jubileuszowej odsłonie konferencji pojawili się przedstawiciele z wielu branży w tym m.in. metalowej i maszynowej, elektronicznej, energetycznej, logistycznej, budowlanej czy informatycznej. Głównym celem forum było podzielenie się wzajemnymi doświadczeniami i know-how oraz nawiązanie nowych relacji biznesowych między przedsiębiorcami z euroregionu Nysa. Podczas trwania imprezy pracownicy AMW prowadzili dystrybucję materiałów informacyjno-promocyjnych oraz nawiązywali kontakty z potencjalnymi inwestorami. Wśród promowanych nieruchomości znalazły się m.in. działki położone w Jeleniej Górze przy ul. Podchorążych oraz 1 Maja, tereny usytuowane przy ul. Granicznej we Wrocławiu czy flagowa nieruchomość z zasobu Agencji – Kępa Mieszczańska. Pierwsze działki na wrocławskiej wyspie trafią pod młotek 13 grudnia br. Kolejne będzie można nabyć trzy dni później. Ceny wywoławcze pozycji przetargowych wahają się od 6 mln 700 do 13 mln 500 tys. złotych.