Podobnie jak w ubiegłym roku Agencja Mienia Wojskowego została jednym ze sponsorów Military Festival. Czwarta edycja imprezy odbyła się w ostatni weekend lipca w Ustroniu na Śląsku Cieszyńskim. W programie znalazły się m.in. pokazy dynamiczne, ekspozycje sprzętu wojskowego, konkurs piosenki oraz militarny konkurs piękności. Kolejnym wydarzeniem o charakterze plenerowym z udziałem Agencji był piknik „Manewry w Magnolii”, który się 10 sierpnia br. Podczas trwania imprezy pracownicy wrocławskiego Oddziału Agencji prowadzili sprzedaż wycofanego z armii ekwipunku i akcesoriów mundurowych. Jeszcze tego lata biało-niebieski namiot AMW pojawi się m.in. na D-Day Hel na Półwyspie Helskim oraz pokazach lotniczych AIRSHOW 2013 w Radomiu.
Kolejna, czwarta już odsłona Military Festival w Ustroniu, podobnie jak w poprzednie edycje spotkała się z dużym zainteresowaniem miłośników wojska. Impreza została zorganizowana przy współpracy z Ministerstwem Obrony Narodowej, Wojskowym Centrum Edukacji Obywatelskiej, Wojskami Lądowymi i Wojskami Specjalnymi oraz z 6. Brygadą Powietrznodesantową. Piknik rozpoczął od pokazu walki wręcz przygotowanego przez spadochroniarzy 18. Bielskiego Batalionu Powietrznodesantowego z Bielska-Białej. Nie zabrakło również ekspozycji sprzętu i uzbrojenia, które zaprezentowała 6. Brygady Powietrznodesantowej. Oprócz niej swoje stoisko promocyjne wystawiły też Wojska Specjalne i Narodowe Siły Rezerwowe, gdzie można było otrzymać informacje o naborze i specyfice służby w tych jednostkach. Nieodłącznym punktem programu był konkurs piosenki wojskowej. Do rywalizacji o Kryształową Kulę stanęło 17 wykonawców, w tym trzy zespoły wokalne. Wysoki i wyrównany poziom uczestników sprawił, że jury przyznało aż dwie nagrody główne. W gronie zwycięzców znaleźli się Aleksandra Lechocińska z Klubu 5. Batalionu Strzelców Podhalańskich oraz zespół „SIEDEMNASTKA” z 17. Wielkopolskiej Brygady Zmechanizowanej w Wędrzynie. Dużo emocji dostarczyły wybory „Miss Militaria 2013”, w którym obok urody, kandydatki musiały wykazać się sprawnością w takich konkurencjach jak bieganie i strzelanie do celu oraz wiedzą z zakresu militariów i historii polskiej wojskowości. Festiwal zakończył występ Orkiestry Wojskowej Marynarki Wojennej ze Świnoujścia wraz z mażoretkami „WERWA” z Klubu 6. Batalionu Powietrznodesantowego z Gliwic.
Niespełna dwa tygodnie później Oddział Terenowy Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu uczestniczył w rodzinnym pikniku „Manewry w Magnolii”, który odbył się na terenie największego wrocławskiego centrum handlowego Magnolia Park. Imprezę zorganizowało Stowarzyszenie „Twierdza Wrocław”, które w atrakcyjny sposób stara się przybliżać wiedzę historyczną oraz promować polską armię. Dzięki wysiłkom pomysłodawców plac w Magnolia Park zamienił się w militarne obozowisko, gdzie można było podziwiać używane niegdyś przez żołnierzy zabytkowe samochody i motocykle, porozmawiać przez radiostację czy spróbować prawdziwej wojskowej grochówki. Nie zapomniano również o najmłodszych uczestnikach wydarzenia, na których czekały gry i zabawy z nagrodami. Swoje stoisko podczas pikniku rozstawiła też AMW, gdzie można było nabyć niepotrzebny już armii sprzęt i elementy umundurowania. Wśród kupujących największą popularnością cieszyły się zasobniki, torby na wyposażenie, berety, hełmy, manierki oraz menażki. Oprócz sprzedaży mienia ruchomego pracownicy wrocławskiego Oddziału Agencji promowali nieruchomości położone w województwie dolnośląskim i opolskim, które trafią pod młotek jeszcze w tym roku.