Agencja uczestnikiem III edycji Military Festival w Ustroniu

POWRÓT DO LISTY
Biuro Prezesa AMW
10 sierpnia 2012

Już po raz trzeci Agencja Mienia Wojskowego włączyła się do grona sponsorów III Military Festival organizowanego w ostatni weekend lipca br. w Ustroniu na Śląsku Cieszyńskim. Tłumnie zgromadzeni uczestnicy mogli pobawić się podczas występów muzycznych, obserwować zmagania w konkursie piosenki i wyborach miss oraz  podziwiać wojskowy sprzęt przywieziony przez żołnierzy z 18. Bielski Batalion Powietrznodesantowy oraz Jednostki Wojskowej Komandosów z Lublińca. Podczas trwania imprezy prowadzono również nabór do Narodowych Sił Rezerwowych oraz krakowskiej 6. Brygadzie Powietrznodesantowej. Przedsięwzięcie zorganizowano przy współpracy Ministerstwa Obrony Narodowej i Wojskowego Centrum Edukacji Obywatelskiej.  

Tegoroczna edycja imprezy cieszyła się jeszcze większym powodzeniem niż te przygotowywane w latach ubiegłych. Pogoda i atrakcje przygotowane przez organizatorów sprawiły, że miejski rynek oraz amfiteatr, w których odbywała się impreza zapełniły się nie tylko mieszkańcami Ustronia, ale również sporą rzeszą turystów. W muzycznej części wydarzenia znalazł się m.in. koncert grającej na dudach szkockich orkiestry Pipes & Drums z Częstochowy, występ wojskowego zespołu Czasza oraz konkurs piosenki o tematyce wojskowej i patriotycznej. Do rywalizacji o główną nagrodę festiwalu stanęły dwa zespoły oraz 14 solistów. Dużym zainteresowaniem cieszyły się wybory Miss Militaria 2012, w którym kandydatki musiały wykazać się również sprawnością fizyczną oraz wiedzą z zakresu obronności. Dzięki 18. Bielskiemu Batalionowi Powietrznodesantowemu i komandosom z Lublińca w programie nie zabrakło ekspozycji sprzętu wojskowego i pokazów dynamicznych.  Uczestnicy mogli zobaczyć w akcji żołnierzy wojsk specjalnych oraz przyjrzeć się bliżej wojskowym hummerom i toyocie.

Udział Agencji Mienia Wojskowego w III edycji Military Festival w Ustroniu to kolejny z projektów realizowanych przez AMW zgodnie z polityką społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR). W jej ramach Agencja angażuje się w inicjatywy, które służą promocji obronności, budowaniu pozytywnego wizerunku Sił Zbrojnych RP, kultywowaniu tradycji polskiego oręża oraz upowszechnianiu edukacji historycznej.  

Zobacz poprzednie zdjęcia
Zobacz następne zdjęcia Wyświetl galerię
zamknij galerię
Zobacz poprzednie zdjęcia Zobacz następne zdjęcia

Zobacz także

19.04.2024 Tymczasowe obozowisko kontenerowe dla 1 Dywizji Piechoty Legionów 28.03.2024 Powojskowe pojazdy i sprzęt warsztatowy na przetargu w Bydgoszczy 20.03.2024 Wiosenna promocja w sklepie stacjonarnym AMW w Krakowie. Ubrania i sprzęt... 05.03.2024 Michał Świtalski zastępcą prezesa Agencji Mienia Wojskowego 23.02.2024 EKIPA kupiła działkę nieopodal lotniska Balice – ponad 6 mln zł...
WSZYSTKIE AKTUALNOŚCI
POWRÓT DO LISTY
...

TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej polityce prywatności.

Akceptuję
PRZEJDŹ DO ANKIETY