Agencja Mienia Wojskowego była jednym z uczestników VI edycji targów kooperacyjnych Wrocław Business Meeting (WBM) 2011. Impreza zorganizowana przez Wrocławską Izbę Gospodarczą 17 maja br. była dla AMW dobrą okazją do zawarcia nowych kontaktów i promocji swojej oferty w środowisku krajowych firm i przedsiębiorców. Już w lipcu br. wrocławski Oddział Terenowy Agencji zorganizuje przetargi na sprzedaż jednej z najbardziej atrakcyjnych nieruchomości – działek na Kępie Mieszczańskiej.
Głównym tematem tegorocznej edycji Wrocław Business Meeting 2011 było poszukiwanie metod przeciwdziałania negatywnym skutkom kryzysu. Zdaniem uczestników skutecznym środkiem przezwyciężenia spowolnienia gospodarczego jest zawieranie jak największej liczby kontaktów kooperacyjnych i budowa rynku wewnętrznego. W celu ułatwienia pozyskania nowych kontrahentów organizatorzy udostępnili specjalną stronę internetową, za pomocą której można było samodzielnie wybrać ośmiu partnerów do indywidualnych rozmów biznesowych podczas trwania WBM 2011.
Agencja Mienia Wojskowego nie ogranicza się do poszukiwania potencjalnych inwestorów tylko wśród podmiotów krajowych. Brak koniunktury sprawia, że AMW kieruje swoją ofertę również do kontrahentów z Europy czy Bliskiego Wschodu. W tym roku Agencja wzięła udział w targach MIPIM w Cannes oraz AIM (Annual Investment Meeting) w Dubaju, gdzie podpisała porozumienie z konsorcjum Taara Holding, które dotyczy promocji znajdujących się w jej zasobach działek i obiektów. Wśród prezentowanych na targach nieruchomości znalazła się jedna z najbardziej atrakcyjnych terenów z zasobu AMW – usytuowana na wyspie w samym centrum Wrocławia – Kępa Mieszczańska. Działki trafią pod młotek 1 lipca (6 pozycji przetargowych) i 15 lipca br. (4 pozycje przetargowe). Ceny wywoławcze poszczególnych pozycji przetargowych wahają się od 7,3 mln do 28 mln złotych.
Głównym tematem tegorocznej edycji Wrocław Business Meeting 2011 było poszukiwanie metod przeciwdziałania negatywnym skutkom kryzysu. Zdaniem uczestników skutecznym środkiem przezwyciężenia spowolnienia gospodarczego jest zawieranie jak największej liczby kontaktów kooperacyjnych i budowa rynku wewnętrznego. W celu ułatwienia pozyskania nowych kontrahentów organizatorzy udostępnili specjalną stronę internetową, za pomocą której można było samodzielnie wybrać ośmiu partnerów do indywidualnych rozmów biznesowych podczas trwania WBM 2011.
Agencja Mienia Wojskowego nie ogranicza się do poszukiwania potencjalnych inwestorów tylko wśród podmiotów krajowych. Brak koniunktury sprawia, że AMW kieruje swoją ofertę również do kontrahentów z Europy czy Bliskiego Wschodu. W tym roku Agencja wzięła udział w targach MIPIM w Cannes oraz AIM (Annual Investment Meeting) w Dubaju, gdzie podpisała porozumienie z konsorcjum Taara Holding, które dotyczy promocji znajdujących się w jej zasobach działek i obiektów. Wśród prezentowanych na targach nieruchomości znalazła się jedna z najbardziej atrakcyjnych terenów z zasobu AMW – usytuowana na wyspie w samym centrum Wrocławia – Kępa Mieszczańska. Działki trafią pod młotek 1 lipca (6 pozycji przetargowych) i 15 lipca br. (4 pozycje przetargowe). Ceny wywoławcze poszczególnych pozycji przetargowych wahają się od 7,3 mln do 28 mln złotych.