AMW promuje nieruchomości w Cannes

POWRÓT DO LISTY
Biuro Prezesa AMW
17 marca 2011
1700 wystawców i ponad 4000 inwestorów z 80 krajów pojawiło się na tegorocznej edycji Międzynarodowych Targów Nieruchomości MIPIM w Cannes, które trwały od 8 do 11  marca br. Po kilku latach przerwy do grona uczestników tego prestiżowego wydarzenia dołączyła Agencji Mienia Wojskowego, która promowała tam swoje najbardziej atrakcyjne nieruchomości. We Francji AMW zaprezentowała m.in. wrocławską Kępę Mieszczańską, Twierdzę Modlin, nadmorskie działki na Helu czy dawną praską stalownię w Warszawie przy ul. Szwedzkiej. Udział w targach to dobra okazja do znalezienia potencjalnych kontrahentów również poza granicami kraju.

Międzynarodowe Targi MIPIM w Cannes to jedna z najważniejszych imprez wystawienniczych na świecie. Wydarzenie co roku przyciąga kilkanaście tysięcy specjalistów związanych z rynkiem nieruchomości oraz sektorem inwestycyjnym. Swoje oferty prezentują tu m.in. miasta i regiony, wielkie korporacje, instytucje finansowe, deweloperzy czy firmy architektoniczne. Nieodłącznym punktem targów są konferencje i panele dyskusyjne, na których analizowane są najbardziej istotne dla branży zagadnienia. Podczas najnowszej, 22 edycji imprezy Agencja Mienia Wojskowego była jednym z 55 krajowych wystawców, którzy przyjechali na Lazurowe Wybrzeże w poszukiwaniu zagranicznych kontrahentów. W stolicy światowego kina AMW promowała nieruchomości o największym potencjale inwestycyjnym. W ciągu czterech dni targów przedstawiciele Agencji odbyli ponad 200 rozmów z przedstawicielami firm i konsorcjów oraz osobami zainteresowanymi nabyciem powojskowych nieruchomości. Najczęściej pytano o działki zlokalizowane w Wrocławiu i nad morzem. Okazję do promocji oferty AMW miał również prezes Agencji Krzysztof Michalski, który w wywiadzie udzielonym na żywo z Cannes dla redakcji TVN CNBC Biznes przedstawił korzyści dla inwestorów wynikające z nabycia Twierdzy Modlin.

Tylko w tym roku AMW planuje przeznaczyć do sprzedaży 650 działek o łącznej powierzchni ok. 1300 ha.
W zasobie Agencji Mienia Wojskowego znajduje się wiele atrakcyjnych nieruchomości o zróżnicowanych możliwościach zagospodarowania. Działki i obiekty należące do Agencji zlokalizowane są niemal we wszystkich zakątkach kraju. Bardzo często są one usytuowane przy głównych węzłach komunikacyjnych oraz w miejscach istotnych dla rozwoju gospodarczego poszczególnych regionów kraju.  W swojej ofercie AMW ma m.in. tereny inwestycyjne, nieruchomości administracyjno-biurowe, rekreacyjno-wypoczynkowe, forteczne (w tym również zabytkowe objęte 50% bonifikatą), usługowo-magazynowe czy tereny pod zabudowę mieszkaniową. Łączna rynkowa wartość wszystkich działek i obiektów, które znajdują się w zasobie Agencji  szacowana jest na ok. 1,5 mld złotych.
Zobacz poprzednie zdjęcia
Zobacz następne zdjęcia Wyświetl galerię
zamknij galerię
Zobacz poprzednie zdjęcia Zobacz następne zdjęcia

Zobacz także

11.02.2025 Porozumienie w sprawie organizacji AirSHOW Radom 2025 podpisane 23.01.2025 Agencja Mienia Wojskowego gotowa na 33. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej... 20.01.2025 OR AMW w Olsztynie oddaje jedną z trzech inwestycji mieszkaniowych... 17.01.2025 AMW w Lublinie zwiększa swój zasób. 66 nowych mieszkań dla żołnierzy 25.11.2024 Prezenty z demobilu. Sklep internetowy Agencji Mienia Wojskowego sprzedaje...
WSZYSTKIE AKTUALNOŚCI
POWRÓT DO LISTY
...
PRZEJDŹ DO ANKIETY