W sobotę, 11 czerwca br. Oddział Terenowy Agencji Mienia we Wrocławiu wziął udział w festynie „Poznajmy się lepiej” zorganizowanym przez 10 Wrocławski Pułk Dowodzenia oraz Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej. Impreza plenerowa odbyła się w ramach Święta Pułku i Europejskiego Dnia Sąsiada, na terenie jednostki wojskowej przy ul. Trzmielowickiej we Wrocławiu-Leśnicy. Wśród wielu atrakcji przygotowanych przez organizatorów nie zabrakło biało-niebieskiego namiotu AMW, gdzie można było kupić wycofany z wojska sprzęt i elementy umundurowania.
Leśnicki festyn to kolejna po drugiej edycji „Operacji Zachód” impreza plenerowa, w której uczestniczyli pracownicy wrocławskiego Oddziału AMW. Obok zawodów sprawnościowych, konkursów tanecznych i występów muzycznych, w programie wydarzenia znalazły się pokazy ratownictwa medycznego z udziałem WOPR oraz dynamiczne prezentacje przygotowane przez jednostki policji i straży pożarnej. Główną atrakcję była gra miejska, podczas której uczestnicy mieli okazję zapoznać się z lokalnymi legendami i historią Leśnicy.
Tradycyjnie z dużym zainteresowaniem spotkała się oferta powojskowego sprzętu i umundurowania w punkcie sprzedaży zorganizowanym przez Agencję Mienia Wojskowego. W kolejce po militarne pamiątki ustawiali się nie tylko pasjonaci wojskowych gadżetów, ale też rodzice z dziećmi. Jak zwykle dużym wzięciem cieszyły się hełmy, pałatki, menażki i berety. W namiocie można było również zapoznać się z katalogiem nieruchomości należących do AMW. 93% zysków wygenerowanych ze sprzedaży zbędnego mienia ruchomego, Agencja przekazuje na Fundusz Modernizacji Sił Zbrojnych RP.
Leśnicki festyn to kolejna po drugiej edycji „Operacji Zachód” impreza plenerowa, w której uczestniczyli pracownicy wrocławskiego Oddziału AMW. Obok zawodów sprawnościowych, konkursów tanecznych i występów muzycznych, w programie wydarzenia znalazły się pokazy ratownictwa medycznego z udziałem WOPR oraz dynamiczne prezentacje przygotowane przez jednostki policji i straży pożarnej. Główną atrakcję była gra miejska, podczas której uczestnicy mieli okazję zapoznać się z lokalnymi legendami i historią Leśnicy.
Tradycyjnie z dużym zainteresowaniem spotkała się oferta powojskowego sprzętu i umundurowania w punkcie sprzedaży zorganizowanym przez Agencję Mienia Wojskowego. W kolejce po militarne pamiątki ustawiali się nie tylko pasjonaci wojskowych gadżetów, ale też rodzice z dziećmi. Jak zwykle dużym wzięciem cieszyły się hełmy, pałatki, menażki i berety. W namiocie można było również zapoznać się z katalogiem nieruchomości należących do AMW. 93% zysków wygenerowanych ze sprzedaży zbędnego mienia ruchomego, Agencja przekazuje na Fundusz Modernizacji Sił Zbrojnych RP.