Agencja Mienia Wojskowego znalazła się w gronie fundatorów sztandaru dla 22. Polowej Technicznej Bazy Przeciwlotniczej w Skwierzynie. Uroczystość zbiegła się z jubileuszem 35-lecia istnienia jednostki, która jest ważnym elementem lokalnej społeczności. W gronie zaproszonych gości znaleźli się m.in. przedstawiciel Prezydenta RP gen. bryg. Zbigniew Smok, burmistrz Skwierzyny Arkadiusz Piotrowski oraz zastępca dyrektora gorzowskiego Oddziału Terenowego AMW Eugeniusz Kropidłowski.
Uroczystość rozpoczęła się od mszy w Kościele Św. Mikołaja. Następnie w południe na placu pod miejskim ratuszem miała miejsce ceremonia poświęcenia i oficjalne przekazanie sztandaru z rąk przedstawiciela Prezydenta RP gen. bryg. Zbigniewa Smoka. Fundatorem sztandaru został Komitet Honorowy Fundatorów Sztandaru Wojskowego, który uzyskał wsparcie finansowe od mieszkańców Skwierzyny oraz Agencji Mienia Wojskowego. Dla AMW to już druga, po 8. Bazie Lotniczej w Krakowie tego typu inicjatywa. W swoim przemówieniu dowódca 22 Polowej Technicznej Bazy Przeciwlotniczej podziękował za społeczne zaufanie do dowodzonej przez siebie jednostki, czego dowodem było przyznanie sztandaru i podkreślił jego wielką symboliczną wartość. Po części formalnej wszyscy przybyli goście zostali zaproszeni na wojskową grochówkę przygotowaną przez skwierzyńskich żołnierzy. Obchody zakończyły się występem Orkiestry Reprezentacyjnej Sił Powietrznych i Zespołu Wokalnego Marynarki Wojenne.
Agencja Mienia Wojskowego w ramach prowadzonej polityki z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) współpracuje z wojskiem i wspiera projekty, które przyczyniają się do promocji Sił Zbrojnych RP oraz kultywowania tradycji polskiego oręża.
W samym tylko 2010 roku AMW zaangażowała się w organizację wielu imprez o charakterze militarnym i pikników lotniczych, w tym. m.in. VI Zlotu Pojazdów Militarnych Bytom - Tarnowskie Góry – Radzionków, VII Małopolskiego Pikniku Lotniczego, XII Międzynarodowego Zlotu Historycznych Pojazdów Wojskowych w Darłówku, X Zlotu Pojazdów Militarnych „Operacja Południe”, VII Pikniku Militarnego w Katach, V Międzynarodowego Pikniku Lotniczego w Łasku, Śląskiego Festiwalu Służb Mundurowych w Katowicach czy Military Festiwalu w Ustroniu na Śląsku Cieszyńskim. Agencja włączyła się również w przygotowanie cyklu „Spotkania z Armią” pod patronatem Ministra ON, którego pomysłodawcą była Redakcja Wojskowa. Wspierając proces profesjonalizacji polskiego wojska AMW dofinansowała publikację książki „Profesjonalizacja Obrony Narodowej” i konferencję naukową „Obywatel w mundurze – nowy aksjologiczny wymiar funkcjonowania profesjonalnych Sił Zbrojnych RP”. Jeszcze w listopadzie tego roku ruszy projekt realizowany przez Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie przy współpracy z Agencją Mienia Wojskowego. Będzie to wystawa poświęcona historii polskich jednostek specjalnych i wojsk desantowo-powietrznych po II wojnie światowej „Zanim uderzył GROM”.
Uroczystość rozpoczęła się od mszy w Kościele Św. Mikołaja. Następnie w południe na placu pod miejskim ratuszem miała miejsce ceremonia poświęcenia i oficjalne przekazanie sztandaru z rąk przedstawiciela Prezydenta RP gen. bryg. Zbigniewa Smoka. Fundatorem sztandaru został Komitet Honorowy Fundatorów Sztandaru Wojskowego, który uzyskał wsparcie finansowe od mieszkańców Skwierzyny oraz Agencji Mienia Wojskowego. Dla AMW to już druga, po 8. Bazie Lotniczej w Krakowie tego typu inicjatywa. W swoim przemówieniu dowódca 22 Polowej Technicznej Bazy Przeciwlotniczej podziękował za społeczne zaufanie do dowodzonej przez siebie jednostki, czego dowodem było przyznanie sztandaru i podkreślił jego wielką symboliczną wartość. Po części formalnej wszyscy przybyli goście zostali zaproszeni na wojskową grochówkę przygotowaną przez skwierzyńskich żołnierzy. Obchody zakończyły się występem Orkiestry Reprezentacyjnej Sił Powietrznych i Zespołu Wokalnego Marynarki Wojenne.
Agencja Mienia Wojskowego w ramach prowadzonej polityki z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) współpracuje z wojskiem i wspiera projekty, które przyczyniają się do promocji Sił Zbrojnych RP oraz kultywowania tradycji polskiego oręża.
W samym tylko 2010 roku AMW zaangażowała się w organizację wielu imprez o charakterze militarnym i pikników lotniczych, w tym. m.in. VI Zlotu Pojazdów Militarnych Bytom - Tarnowskie Góry – Radzionków, VII Małopolskiego Pikniku Lotniczego, XII Międzynarodowego Zlotu Historycznych Pojazdów Wojskowych w Darłówku, X Zlotu Pojazdów Militarnych „Operacja Południe”, VII Pikniku Militarnego w Katach, V Międzynarodowego Pikniku Lotniczego w Łasku, Śląskiego Festiwalu Służb Mundurowych w Katowicach czy Military Festiwalu w Ustroniu na Śląsku Cieszyńskim. Agencja włączyła się również w przygotowanie cyklu „Spotkania z Armią” pod patronatem Ministra ON, którego pomysłodawcą była Redakcja Wojskowa. Wspierając proces profesjonalizacji polskiego wojska AMW dofinansowała publikację książki „Profesjonalizacja Obrony Narodowej” i konferencję naukową „Obywatel w mundurze – nowy aksjologiczny wymiar funkcjonowania profesjonalnych Sił Zbrojnych RP”. Jeszcze w listopadzie tego roku ruszy projekt realizowany przez Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie przy współpracy z Agencją Mienia Wojskowego. Będzie to wystawa poświęcona historii polskich jednostek specjalnych i wojsk desantowo-powietrznych po II wojnie światowej „Zanim uderzył GROM”.