Prawie 20 tys. osób wystartowało w sobotę, 11 września br. w szóstym ECCO Walkathonie 2010. W tegorocznej edycji po raz pierwszy wzięła też udział Agencji Mienia Wojskowego. 24 pracowników Biura AMW i warszawskiego Oddziału Terenowego przeszło łącznie 144 km i „wychodziło” 576 zł. Pieniądze uzyskane za każdy przebyty kilometr trafiły do wybranych przez uczestników instytucji charytatywnych: stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce, fundacji TVN „Nie jesteś sam” oraz międzynarodowej organizacji ekologicznej WWF.
Podczas wielkiego charytatywnego marszu ulicami Warszawy organizowanego przez firmę ECCO każdy z 24 pracowników AMW wystąpił w specjalnie zaprojektowanej, granatowej koszulce z imieniem oraz logo Agencji. Organizatorzy zapewnili wszystkim uczestnikom plecaki, wodę i jabłka. Podczas spaceru panowała radosna i prawdziwie rodzinna atmosfera, daleka od ostrej, sportowej rywalizacji. W pochodzie, który wyruszył punktualnie o godz. 12:00 z warszawskiej Agrykoli poza zwykłymi spacerowiczami pojawili się także bębniarze, kolorowi mimowie, a nawet tancerki samby w egzotycznych strojach. Świadomość tego, że miło i aktywnie spędzając czas można pomóc najbardziej potrzebującym sprawiło, że pracownicy AMW tuż po zakończeniu marszu już zadeklarowali udział w kolejnej odsłonie imprezy w 2011 roku.
Walkathon to charytatywny spacer dla całej rodziny. Każdego roku wiele tysięcy uczestników z całego świata spaceruje, dedykując przebyte przez siebie kilometry na wybranej trasie (6 km lub 10 km) na cele dobroczynne. Za każdy przebyty kilometr, ECCO przekazuje cztery zł na wybrane organizacje charytatywne. Projekt Walkathon ma na celu ochronę środowiska naturalnego, edukację dzieci i młodzieży oraz promocję zdrowego stylu życia i aktywności fizycznej. W szóstej edycji wystartowało 19 tysięcy 564 osoby, które zebrały łącznie 702 tysiące 284 złote. Dotychczas uczestnicy wszystkich Walkathonów przeszli dystans odpowiadający 70 okrążeniom kuli ziemskiej.
Podczas wielkiego charytatywnego marszu ulicami Warszawy organizowanego przez firmę ECCO każdy z 24 pracowników AMW wystąpił w specjalnie zaprojektowanej, granatowej koszulce z imieniem oraz logo Agencji. Organizatorzy zapewnili wszystkim uczestnikom plecaki, wodę i jabłka. Podczas spaceru panowała radosna i prawdziwie rodzinna atmosfera, daleka od ostrej, sportowej rywalizacji. W pochodzie, który wyruszył punktualnie o godz. 12:00 z warszawskiej Agrykoli poza zwykłymi spacerowiczami pojawili się także bębniarze, kolorowi mimowie, a nawet tancerki samby w egzotycznych strojach. Świadomość tego, że miło i aktywnie spędzając czas można pomóc najbardziej potrzebującym sprawiło, że pracownicy AMW tuż po zakończeniu marszu już zadeklarowali udział w kolejnej odsłonie imprezy w 2011 roku.
Walkathon to charytatywny spacer dla całej rodziny. Każdego roku wiele tysięcy uczestników z całego świata spaceruje, dedykując przebyte przez siebie kilometry na wybranej trasie (6 km lub 10 km) na cele dobroczynne. Za każdy przebyty kilometr, ECCO przekazuje cztery zł na wybrane organizacje charytatywne. Projekt Walkathon ma na celu ochronę środowiska naturalnego, edukację dzieci i młodzieży oraz promocję zdrowego stylu życia i aktywności fizycznej. W szóstej edycji wystartowało 19 tysięcy 564 osoby, które zebrały łącznie 702 tysiące 284 złote. Dotychczas uczestnicy wszystkich Walkathonów przeszli dystans odpowiadający 70 okrążeniom kuli ziemskiej.