21 stycznia 2009 roku Prezes Rady Ministrów Donald Tusk, na wniosek Ministra Obrony Narodowej Bogdana Klicha powołał Pana Krzysztofa Michalskiego na stanowisko Prezesa Agencji Mienia Wojskowego. Jednocześnie z funkcji Prezesa AMW został odwołany Pan Eryk Kosiński.
Krzysztof Michalski urodził się 29 stycznia 1967 roku w Stegnie.
Jest doktorem nauk ekonomicznych, absolwentem Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Jego praca doktorska poświęcona była metodom oceny efektywności spółek handlowych. Ukończył również studia MBA w European University Montreux Geneva w Szwajcarii (1998-2000). Od stycznia 2008 roku jest wykładowcą ekonomii w Wyższej Szkole Administracji w Bielsku-Białej. Od maja 2008 roku sprawował w Agencji Mienia Wojskowego funkcję Zastępcy Prezesa ds. Ekonomiczno-Finansowych.
Od 2000 roku był dyrektorem generalnym INDA Czekolada Sp. z o.o w Skoczowie. Odpowiadał przede wszystkim za realizację planu inwestycyjnego, formułowanie i realizowanie strategii rozwoju oraz wyniki finansowe spółki. Przez sześć lat (1994 – 2000) pełnił funkcję Area Sales Manager zarządzającego sprzedażą i kierował zespołem przedstawicieli handlowych w S.C. Johnson Sp. z o.o. w Warszawie. Doświadczenie zawodowe zdobywał również w Coca-Cola West Poland Sp. z o.o.
Zna dwa języki: niemiecki i biegle – angielski.
Krzysztof Michalski urodził się 29 stycznia 1967 roku w Stegnie.
Jest doktorem nauk ekonomicznych, absolwentem Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Jego praca doktorska poświęcona była metodom oceny efektywności spółek handlowych. Ukończył również studia MBA w European University Montreux Geneva w Szwajcarii (1998-2000). Od stycznia 2008 roku jest wykładowcą ekonomii w Wyższej Szkole Administracji w Bielsku-Białej. Od maja 2008 roku sprawował w Agencji Mienia Wojskowego funkcję Zastępcy Prezesa ds. Ekonomiczno-Finansowych.
Od 2000 roku był dyrektorem generalnym INDA Czekolada Sp. z o.o w Skoczowie. Odpowiadał przede wszystkim za realizację planu inwestycyjnego, formułowanie i realizowanie strategii rozwoju oraz wyniki finansowe spółki. Przez sześć lat (1994 – 2000) pełnił funkcję Area Sales Manager zarządzającego sprzedażą i kierował zespołem przedstawicieli handlowych w S.C. Johnson Sp. z o.o. w Warszawie. Doświadczenie zawodowe zdobywał również w Coca-Cola West Poland Sp. z o.o.
Zna dwa języki: niemiecki i biegle – angielski.