Od połowy października br. na warszawskich ulicach zobaczyć można billboardy promujące ofertę Agencji Mienia Wojskowego. Kolejne pojawią się jeszcze w listopadzie i grudniu. To nowa forma reklamy AMW i początek kampanii, która ma pomóc w sprzedaży nieruchomości z zasobu Agencji i – tym samym – zwiększyć ilość środków przekazywanych na modernizację techniczną polskiej armii. 93% pieniędzy pozyskanych ze sprzedaży mienia powojskowego, w tym atrakcyjnych nieruchomości, trafia właśnie na Fundusz Modernizacji Sił Zbrojnych RP.
Do końca grudnia br. w różnych punktach Warszawy wyeksponowanych będzie łącznie dwanaście billboardów promujących nieruchomości znajdujące się w zasobie AMW. Celem akcji jest zainteresowanie jak największej liczby potencjalnych nabywców ofertą Agencji umieszczoną na stronie internetowej www.amw.com.pl. Intensyfikacja działań informacyjnych i nowe sposoby dotarcia do potencjalnych inwestorów mają stać się sposobem na zwiększenie sprzedaży nieruchomości i w ten sposób wpłynąć na wzrost środków przekazanych przez AMW na Fundusz Modernizacji Sił Zbrojnych RP.
W związku z oszczędnościami, które zostały przeprowadzone w MON i jednocześnie stale rosnącymi potrzebami profesjonalizującej się armii, w tym roku Agencja Mienia Wojskowego przeprowadziła prawie dwa razy więcej licytacji ustnych na sprzedaż i dzierżawę nieruchomości; sprzedała też dwukrotnie więcej nieruchomości niż w analogicznym czasie w roku ubiegłym. Dotychczasowy przychód AMW (dane za 9 miesięcy) w 2009 rok wyniósł prawie 150 milionów złotych.
Od początku swojej działalności Agencja Mienia Wojskowego przekazała na Fundusz Modernizacji Sił Zbrojnych RP prawie 1,2 miliarda złotych.
Do końca grudnia br. w różnych punktach Warszawy wyeksponowanych będzie łącznie dwanaście billboardów promujących nieruchomości znajdujące się w zasobie AMW. Celem akcji jest zainteresowanie jak największej liczby potencjalnych nabywców ofertą Agencji umieszczoną na stronie internetowej www.amw.com.pl. Intensyfikacja działań informacyjnych i nowe sposoby dotarcia do potencjalnych inwestorów mają stać się sposobem na zwiększenie sprzedaży nieruchomości i w ten sposób wpłynąć na wzrost środków przekazanych przez AMW na Fundusz Modernizacji Sił Zbrojnych RP.
W związku z oszczędnościami, które zostały przeprowadzone w MON i jednocześnie stale rosnącymi potrzebami profesjonalizującej się armii, w tym roku Agencja Mienia Wojskowego przeprowadziła prawie dwa razy więcej licytacji ustnych na sprzedaż i dzierżawę nieruchomości; sprzedała też dwukrotnie więcej nieruchomości niż w analogicznym czasie w roku ubiegłym. Dotychczasowy przychód AMW (dane za 9 miesięcy) w 2009 rok wyniósł prawie 150 milionów złotych.
Od początku swojej działalności Agencja Mienia Wojskowego przekazała na Fundusz Modernizacji Sił Zbrojnych RP prawie 1,2 miliarda złotych.