Kampania billboardowa promująca nieruchomości AMW

POWRÓT DO LISTY
Biuro Prezesa AMW
4 listopada 2009
Od połowy października br. na warszawskich ulicach zobaczyć można billboardy promujące ofertę Agencji Mienia Wojskowego. Kolejne pojawią się jeszcze w listopadzie i grudniu. To nowa forma reklamy AMW i początek kampanii, która ma pomóc w sprzedaży nieruchomości z zasobu Agencji i – tym samym – zwiększyć ilość środków przekazywanych na modernizację techniczną polskiej armii. 93% pieniędzy pozyskanych ze sprzedaży mienia powojskowego, w tym atrakcyjnych nieruchomości, trafia właśnie na Fundusz Modernizacji Sił Zbrojnych RP.

Do końca  grudnia br. w różnych punktach Warszawy wyeksponowanych będzie łącznie dwanaście billboardów promujących nieruchomości znajdujące się w zasobie AMW. Celem akcji jest zainteresowanie  jak największej liczby potencjalnych nabywców ofertą Agencji umieszczoną na stronie internetowej www.amw.com.pl. Intensyfikacja działań informacyjnych i nowe sposoby dotarcia do potencjalnych inwestorów mają stać się sposobem na zwiększenie sprzedaży nieruchomości i  w ten sposób wpłynąć na wzrost środków przekazanych przez AMW na Fundusz Modernizacji Sił Zbrojnych RP.

W związku z oszczędnościami, które zostały przeprowadzone w MON i jednocześnie stale rosnącymi potrzebami profesjonalizującej się armii, w tym roku Agencja Mienia Wojskowego przeprowadziła prawie dwa razy więcej licytacji ustnych na sprzedaż i dzierżawę nieruchomości; sprzedała też dwukrotnie więcej nieruchomości niż w analogicznym czasie w roku ubiegłym. Dotychczasowy przychód AMW (dane za 9 miesięcy) w 2009 rok wyniósł prawie 150 milionów złotych.

Od początku swojej działalności Agencja Mienia Wojskowego przekazała na Fundusz Modernizacji Sił Zbrojnych RP prawie 1,2 miliarda złotych.
Zobacz poprzednie zdjęcia
Zobacz następne zdjęcia Wyświetl galerię
zamknij galerię
Zobacz poprzednie zdjęcia Zobacz następne zdjęcia

Zobacz także

28.03.2024 Powojskowe pojazdy i sprzęt warsztatowy na przetargu w Bydgoszczy 20.03.2024 Wiosenna promocja w sklepie stacjonarnym AMW w Krakowie. Ubrania i sprzęt... 05.03.2024 Michał Świtalski zastępcą prezesa Agencji Mienia Wojskowego 23.02.2024 EKIPA kupiła działkę nieopodal lotniska Balice – ponad 6 mln zł... 19.02.2024 AMW na gali Cumulusy: AIR SHOW Radom 2023 na podium, kolejne pokazy...
WSZYSTKIE AKTUALNOŚCI
POWRÓT DO LISTY
...

TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej polityce prywatności.

Akceptuję
PRZEJDŹ DO ANKIETY