AMW partnerem AIRSHOW 2009

POWRÓT DO LISTY
Biuro Prezesa AMW
27 sierpnia 2009
Najlepsi piloci i najnowocześniejsze samoloty pojawią się w ostatni wakacyjny weekend na wojskowym lotnisku w Radomiu. 29 i 30 sierpnia odbędą się tam Międzynarodowe Pokazy Lotnicze „AIRSHOW 2009” – największa tego typu impreza w Polsce, nad którą oficjalny patronat objął Minister Obrony Narodowej. Agencja Mienia Wojskowego już po raz piąty włączyła się w organizację imprezy jako partner. Podczas AIRSHOW na stoisku AMW prowadzona będzie sprzedaż zbędnego wojsku sprzętu i prezentacja aktualnej oferty.

Ponad 160 samolotów, 480 minut widowiskowych pokazów powietrznych każdego dnia, najlepsze zespoły akrobacyjne z kraju i ze świata. Wśród nich reprezentanci sił powietrznych i członkowie aeroklubów z Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych, Niemiec, Francji, Czech, Finlandii, Holandii czy Hiszpanii. Ekspozycje statyczne, na których będzie można podziwiać takie statki powietrzne jak F-16 MLU, Mirage 2000, śmigłowiec S-70 Black Hawk czy radzieckie Su-24 i Ił-76. Te i wiele innych atrakcji przygotowanych przez organizatorów zadowoli nie tylko miłośników lotnictwa, ale wszystkich, którzy postanowią w tych dniach pojawić się przy ulicy Lubelskiej 150 w Radomiu. Amatorów nowinek technicznych z pewnością zainteresuje Wystawa Przemysłu Lotniczego, na której będą prezentowane rozwiązania sprzętowe stosowane w statkach powietrznych, uwzględniające nowoczesne systemy komunikacji. Organizatorzy nie zapomnieli też pasjonatach militariów, którzy będą mogli się zaopatrzyć w wycofany z użycia sprzęt wojskowy w niebiesko-białym namiocie Agencji Mienia Wojskowego.

AIRSHOW w Radomiu to wydarzenie, które już na stałe wpisało się w kalendarz AMW. Agencja Mienia Wojskowego od dziesięciu lat współpracując z Dowództwem Sił Powietrznych aktywnie wspiera tę największą imprezę lotniczą w Polsce – za pośrednictwem Agencji wojsko dzierżawi lotnisko organizatorom, by mogły się tam odbyć pokazy lotnicze. Działanie to ma pozytywny wpływ zarówno na promocję profesjonalnej i nowoczesnej  armii, jak i budowę wizerunku Agencji jako instytucji, która nie tylko prowadzi swoją ustawową działalność zasilając Fundusz Modernizacji Sił Zbrojnych RP, ale również włącza się w różnorodne inicjatywy podejmowane przez Wojsko Polskie.

Patronami medialnymi AIRSHOW są: TVP 1, Gazeta Wyborcza RMF FM i Onet.pl. Szczegółowy program imprezy jest dostępny na stronie internetowej www.airshow.sp.mil.pl

Zobacz poprzednie zdjęcia
Zobacz następne zdjęcia Wyświetl galerię
zamknij galerię
Zobacz poprzednie zdjęcia Zobacz następne zdjęcia

Zobacz także

19.04.2024 Tymczasowe obozowisko kontenerowe dla 1 Dywizji Piechoty Legionów 28.03.2024 Powojskowe pojazdy i sprzęt warsztatowy na przetargu w Bydgoszczy 20.03.2024 Wiosenna promocja w sklepie stacjonarnym AMW w Krakowie. Ubrania i sprzęt... 05.03.2024 Michał Świtalski zastępcą prezesa Agencji Mienia Wojskowego 23.02.2024 EKIPA kupiła działkę nieopodal lotniska Balice – ponad 6 mln zł...
WSZYSTKIE AKTUALNOŚCI
POWRÓT DO LISTY
...

TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej polityce prywatności.

Akceptuję
PRZEJDŹ DO ANKIETY