AMW partnerem AIRSHOW 2009

POWRÓT DO LISTY
Biuro Prezesa AMW
27 sierpnia 2009
Najlepsi piloci i najnowocześniejsze samoloty pojawią się w ostatni wakacyjny weekend na wojskowym lotnisku w Radomiu. 29 i 30 sierpnia odbędą się tam Międzynarodowe Pokazy Lotnicze „AIRSHOW 2009” – największa tego typu impreza w Polsce, nad którą oficjalny patronat objął Minister Obrony Narodowej. Agencja Mienia Wojskowego już po raz piąty włączyła się w organizację imprezy jako partner. Podczas AIRSHOW na stoisku AMW prowadzona będzie sprzedaż zbędnego wojsku sprzętu i prezentacja aktualnej oferty.

Ponad 160 samolotów, 480 minut widowiskowych pokazów powietrznych każdego dnia, najlepsze zespoły akrobacyjne z kraju i ze świata. Wśród nich reprezentanci sił powietrznych i członkowie aeroklubów z Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych, Niemiec, Francji, Czech, Finlandii, Holandii czy Hiszpanii. Ekspozycje statyczne, na których będzie można podziwiać takie statki powietrzne jak F-16 MLU, Mirage 2000, śmigłowiec S-70 Black Hawk czy radzieckie Su-24 i Ił-76. Te i wiele innych atrakcji przygotowanych przez organizatorów zadowoli nie tylko miłośników lotnictwa, ale wszystkich, którzy postanowią w tych dniach pojawić się przy ulicy Lubelskiej 150 w Radomiu. Amatorów nowinek technicznych z pewnością zainteresuje Wystawa Przemysłu Lotniczego, na której będą prezentowane rozwiązania sprzętowe stosowane w statkach powietrznych, uwzględniające nowoczesne systemy komunikacji. Organizatorzy nie zapomnieli też pasjonatach militariów, którzy będą mogli się zaopatrzyć w wycofany z użycia sprzęt wojskowy w niebiesko-białym namiocie Agencji Mienia Wojskowego.

AIRSHOW w Radomiu to wydarzenie, które już na stałe wpisało się w kalendarz AMW. Agencja Mienia Wojskowego od dziesięciu lat współpracując z Dowództwem Sił Powietrznych aktywnie wspiera tę największą imprezę lotniczą w Polsce – za pośrednictwem Agencji wojsko dzierżawi lotnisko organizatorom, by mogły się tam odbyć pokazy lotnicze. Działanie to ma pozytywny wpływ zarówno na promocję profesjonalnej i nowoczesnej  armii, jak i budowę wizerunku Agencji jako instytucji, która nie tylko prowadzi swoją ustawową działalność zasilając Fundusz Modernizacji Sił Zbrojnych RP, ale również włącza się w różnorodne inicjatywy podejmowane przez Wojsko Polskie.

Patronami medialnymi AIRSHOW są: TVP 1, Gazeta Wyborcza RMF FM i Onet.pl. Szczegółowy program imprezy jest dostępny na stronie internetowej www.airshow.sp.mil.pl

Zobacz poprzednie zdjęcia
Zobacz następne zdjęcia Wyświetl galerię
zamknij galerię
Zobacz poprzednie zdjęcia Zobacz następne zdjęcia

Zobacz także

25.11.2024 Prezenty z demobilu. Sklep internetowy Agencji Mienia Wojskowego sprzedaje... 19.11.2024 Dawny komisariat w Adamowie niedaleko Zamościa idzie pod młotek. Kup... 14.11.2024 Nowe mieszkania dla żołnierzy w Nowej Dębie 25.09.2024 Agencja na International Construction Business Meeting w Łodzi 24.09.2024 Drugie miejsce AMW w ogólnopolskim konkursie „Inwestycja Roku”
WSZYSTKIE AKTUALNOŚCI
POWRÓT DO LISTY
...
PRZEJDŹ DO ANKIETY