Przetargi - mienie niekoncesjonowane

POWRÓT DO LISTY
19 LIS 2025
19 listopad 2025

OR AMW w Szczecinie ul. Potulicka 2

19.11.2025 r., godz. 12:00

Oddział Regionalny AMW w Szczecinie

ul. Potulicka 2
70-230 Szczecin
tel. (+48) 91 447 21 00
fax (+48) 91 447 2001
e-mail: szczecin@amw.com.pl

Szczegóły dotyczące przetargu:

Ogłoszenie przetargowe (.pdf, 316 KB)
Dokumenty przetargowe (.zip, 1 MB)

Oddział Regionalny AMW w Szczecinie ogłasza przetarg pisemny publiczny na sprzedaż
niżej wymienionego sprzętu:

Nr poz. przet.

Nazwa odpadu

Ilość
(kg/pakiet)

Cena jednostkowa wywoławcza netto (zł/kg)/
(zł/pakiet)

1

Przepracowane inne oleje hydrauliczne ( kod odpadu 13 01 13* )

7032,80

0,70

Przepracowane inne oleje silnikowe, przekładniowe i smarowe ( kod odpadu 13 02 08* )

36759,24

0,70

Przepracowane płyny hamulcowe ( kod odpadu 16 01 13* )

114,00

0,01

Przepracowane płyny zapobiegające zamarzaniu zawierające niebezpieczne substancje ( kod odpadu 16 01 14* )

4858,10

0,01

Przepracowane płyny zapobiegające zamarzaniu inne niż wymienione w 16 01 14 ( kod odpadu 16 01 15 )

8658,47

0,01

2

Oleje zęzowe ze statków morskich  (pochodzące ze stacji odolejania) ( kod odpadu 13 04 03* )

10000,00

0,70

3

Zużyte baterie i akumulatory ołowiowe
(w tym pozostałości po akumulatorach usuniętych z pojazdów służących do celów poligonowych) ( kod odpadu 16 06 01* )

20933,00

2,00

Zużyte inne baterie i akumulatory ( kod odpadu 16 06 05 )

225,50

1,00

4

Zużyte urządzenia zawierające freony, HCFC, HFC ( kod odpadu 16 02 11* )

769,00

0,60

Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 13 ( kod odpadu 16 02 14 )

8597,16

1,00

Elementy usunięte ze zużytych urządzeń inne niż wymienione w 16 02 15 ( kod odpadu 16 02 16 )

5706,00

0,80

Kable inne niż wymienione w 17 04 10 (zużyte kable z KEP-900) ( kod odpadu 17 04 11)

166,50

8,00

5

Kable inne niż wymienione w 17 04 10 (zużyte kable z demontażu i rozbiórki budynków oraz zużyte kable z demontażu zasilania ) ( kod odpadu 17 04 11 )

4462,00

2,00

6

Zużyte opony (opony nienadające się do dalszego użytkowania i bieżnikowania, w tym opony z pojazdów o masie powyżej 3,5 tony ) ( kod odpadu 16 01 03 )

6496,00

0,02

7

Złom metali żelaznych ( kod odpadu 16 01 17 )

635,00

0,80

Złom aluminiowy ( kod odpadu 17 04 02 )

50,30

5,50

Złom żelaza i stali (w tym stalowe bębny od kabli PKL, PKD, PKR ) ( kod odpadu 17 04 05 )

26396,76

0,80

Kable inne niż wymienione w 17 04 10 (kable PKL, PKD, PKR nawinięte na stalowe bębny) ( kod odpadu 17 04 11 )

2100,00

3,50

8

Wybrakowane wyroby żeliwne (w większości grzejniki członowe) ( kod odpadu 10 09 80 )

489,00

0,80

Złom metali żelaznych ( kod odpadu 16 01 17 )

2478,25

0,80

Złom metali nieżelaznych ( kod odpadu 16 01 18 )

216,00

5,50

Złom aluminiowy ( kod odpadu 17 04 02 )

323,00

5,50

Złom żelaza i stali (w większości pochodzący z instalacji sanitarnych oraz rozbiórki budynków) ( kod odpadu 17 04 05 )

52570,00

0,80

Złom mieszaniny metali ( kod odpadu 17 04 07 )

1330,00

4,00

9

Złom metali żelaznych (wybrakowane wiązania pasowe) ( kod odpadu 16 01 17 )

780,00

0,80

Złom żelaza i stali ( kod odpadu 17 04 05 )

4458,90

0,80

Złom mieszaniny metali (złom z okrętów po naprawach stoczniowych) ( kod odpadu 17 04 07 )

107,00

5,50

10

Odpadowe drewno (w większości wybrakowany sprzęt kwaterunkowy) ( kod odpadu 17 02 01 ) - pakiet o masie 25 095,00 kg

1

130,00

11

Odpadowe opakowania zawierające pozostałości  substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone (zużyte beczki metalowe i plastikowe po produktach naftowych oraz opakowania kartonowe) ( kod odpadu 15 01 10* )

9116,50

0,03

12

Odpadowe opakowania z drewna (skrzynie przechowywane na wolnym powietrzu) ( kod odpadu 15 01 03 ) - pakiet o masie 14 496,45 kg

1

290,00

13

Odpadowe opakowania z drewna (zniszczone opakowania po rakietach i agregatach lotniczych) ( kod odpadu 15 01 03 ) - pakiet o masie 3 200,00 kg

1

65,00

 

1.    Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.11.2025 r. o godz. 12:00 w siedzibie OR AMW w Szczecinie ul. Potulicka 2, II piętro (sala nr 200).

2.    Mienie wystawione do przetargu dostępne jest do obejrzenia w dniach 17.11-18.11.2025 r. w godz. 10:00-14:00 oraz w dniu przetargu w godz. 08:00-10:00 w następujących miejscach:
•    poz. 1 – 15 WOG (Szczecin, Szczecin - Podjuchy, Stargard, Choszczno), 16 WOG (Oleszno, Wałcz, Złocieniec), 17 WOG (Koszalin, Kołobrzeg), 21 BLT (Świdwin, Mrzeżyno, Mirosławiec), KPW (Świnoujście, Dziwnów), 1 RBLog (Skład Cybowo), 1BLog (Glewice), 
•    poz. 2 – KPW (Świnoujście),
•    poz. 3 - 16 WOG (Oleszno - Bucierz, Wałcz, Złocieniec) 17 WOG (Koszalin),  21 BLT (Świdwin, Mirosławiec, Mrzeżyno),
•    poz. 4 - 16 WOG (Oleszno, Złocieniec) 17 WOG (Koszalin), 21 BLT (Świdwin, Mirosławiec), KPW (Świnoujście, Karsibór), 1 RBLog (Skład Mosty),
•    poz. 5 – 21 BLT (Świdwin),
•    poz. 6 - 21 BLT (Świdwin, Mirosławiec, Mrzeżyno),
•    poz. 7 - 16 WOG (Oleszno, Bucierz, Wałcz, Złocieniec, Skład Cybowo),
•    poz. 8 - 21 BLT (Świdwin, Mirosławiec, Mrzeżyno, Trzebiatów), 1 RBLog (Skład Drawno),
•    poz. 9 - KPW (Świnoujście, Karsibór), RZI (Szczecin), 1 RBlog (Skład Mosty),
•    poz. 10 - KPW (Świnoujście),
•    poz. 11 - 15 WOG (Choszczno), 17 WOG (Koszalin), 21 BLT (Świdwin), KPW (Karsibór),
•    poz. 12 - 1 RBLog (Skład Drawno),
•    poz. 13 - 21 BLT (Świdwin).
Adresy jednostek organizacyjnych oraz dane do kontaktu stanowiących odpady zostały zamieszczone na stronie internetowej www.amw.com.pl w zakładce „Uzbrojenie i sprzęt wojskowy – Sprzęt wojskowy i wyposażenie – Sprzedaż przetargowa” oraz są dostępne u organizatora przetargu.

3.    Nabywca zobowiązany jest do odebrania mienia w terminie do dnia 30.01.2026 r.

4.    Oferent zobowiązany jest złożyć ofertę na wszystkie odpady wyszczególnione w danej pozycji przetargowej.

5.    Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłacenie wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej na wybrane pozycje przetargowe określone w formularzu ofertowym. Wadium należy wpłacać przelewem na konto Agencji Mienia Wojskowego w Banku Gospodarstwa Krajowego O/Szczecin, nr konta 29 1130 1176 0000 0060 0720 0036, podając w tytule przelewu: „Wadium na przetarg nr 11/OS-DG/2025, nr poz. przet. …, nazwa oferenta”. 
Oferenci, którzy wpłacili wadium zostaną dopuszczeni do udziału w przetargu pod warunkiem jego zaksięgowania na koncie bankowym sprzedawcy – AMW, w terminie do dnia 18.11.2025 r.

6.    Oferent traci złożone wadium i prawa wynikające z wyboru jego oferty, jeżeli:
•    nie uiści ceny nabycia w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawiadomienia go o przyjęciu jego oferty (tj. środki nie zostaną zaksięgowane w terminie 7 dni kalendarzowych na koncie bankowym organizatora przetargu),
•    uchyli się od zawarcia umowy sprzedaży (tj. nie odbierze zawiadomienia o przyjęciu jego oferty lub nie przekaże organizatorowi przetargu podpisanej umowy sprzedaży, jeżeli wymagana jest przez organizatora przetargu).

7.    Wadium złożone przez oferentów, których oferty nie zostały przyjęte, będzie zwrócone nie później niż w ciągu 8 dni roboczych od daty zakończenia przetargu, z zastrzeżeniem prawa AMW do potrącenia wymagalnych wierzytelności, zgodnie z art. 498 Kodeksu cywilnego. Wadium złożone przez nabywcę ulega zarachowaniu na poczet ceny nabycia.

8.    Sprzęt oferowany/sprzedawany w przetargu jest niesprawny technicznie i wydawany bez instrukcji obsługi. Niesprawność oferowanego do sprzedaży sprzętu obejmuje swym zakresem, w szczególności: zniszczenia naturalne i eksploatacyjne, uszkodzenia, usterki, a także niekompletność podzespołów.

9.    Do przetargu mogą przystąpić przedsiębiorcy, którzy dołączą do oferty potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających uprawnienia w zakresie gospodarowania odpadami, a także potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię zaświadczenia o wpisie do rejestru BDO.
Wykaz dokumentów i oświadczeń wymaganych do udziału w przetargu oraz warunki sprzedaży odpadów, określone zostały w Ogólnych Warunkach Sprzedaży.

10.    Warunkiem wydania Nabywcy przepracowanych olejów jest uprzednie lub jednoczesne odebranie przez Nabywcę przepracowanych płynów hamulcowych i płynów zapobiegających zamarzaniu, w tym zawierające niebezpieczne substancje, zakupionych w ramach danej pozycji przetargowej – z danego miejsca ich magazynowania, wskazanego w „Wykazie miejsc i adresów…” - dotyczy poz. 1.

11.    Warunkiem wydania Nabywcy odpadów z poz. 4. jest odbiór w pierwszej kolejności odpadów o kodzie 16 02 16 przechowywanych w Składzie Mosty i stanowiących wybrakowane elementy RWMS.

12.    Na poz. 12÷13 oferty mogą składać również osoby fizyczne lub jednostki organizacyjne niebędące przedsiębiorcami, na zasadach określonych w Ogólnych Warunkach Sprzedaży.

13.    Organizator przetargu nie dysponuje wynikami badań odpadowego oleju zęzowego ze statków morskich (pochodzącego ze stacji odolejania). Pobór prób odpadów przez Oferenta jest możliwy w ramach oględzin, w obecności przedstawiciela jednostki organizacyjnej przechowującej te odpady – dotyczy poz. nr 2.

14.    Ofertę należy złożyć (przesłać/doręczyć) w kancelarii Oddziału w Szczecinie, ul. Potulicka 2, pok. nr 1 w terminie do dnia 19.11.2025 r. do godziny 11:30.

15.    Oferta powinna zostać zapakowana w sposób uniemożliwiający jej przypadkowe otwarcie. Oferta powinna znajdować się w zamkniętej (zaklejonej), nieprzezroczystej kopercie, jednoznacznie wskazujący jej charakter i przeznaczenie, na której oferent umieszcza:
•    nazwę (imię i nazwisko) i adres oferenta;
•    nazwę i adres organizatora przetargu;
•    dopisek: „Przetarg nr 11/OS-DG/2025 – nie otwierać przed 19.11.2025 r. do godziny 12:00”.
Koperty z ofertami niewłaściwie oznaczone lub zapakowane w sposób uniemożliwiający ich jednoznaczną identyfikacje nie zostaną dopuszczone do postępowania przetargowego.

16.    Oferta powinna być złożona na „Formularzu ofertowym” obowiązującym u organizatora przetargu i zawierać:
•    dane identyfikujące oferenta oraz jego dane kontaktowe;
•    oferowaną cenę netto dla wybranej/ych pozycji przetargowej/ych i warunki zapłaty;
•    oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem przedmiotu podlegającego przetargowi;
•    wszystkie wymienione w formularzu oświadczenia i dokumenty;
•    wykaz osób upoważnionych do reprezentowania oferenta w przetargu (pełnomocnictwa - jeżeli są wymagane).

17.    Formularz ofertowy oraz Ogólne Warunki Sprzedaży, wzór umowy sprzedaży i pełnomocnictwa można pobierać w siedzibie Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie (Kancelaria) przy ul. Potulickiej 2 od dnia 05.11.2025 r. do dnia 18.11.2025 r. , w godz. 08:00-15:00 oraz w dniu przetargu w godz. 08:00-11:30, pok. nr 1  lub ze strony internetowej www.amw.com.pl, w zakładce „Uzbrojenie i sprzęt wojskowy – Sprzęt wojskowy i wyposażenie – Sprzedaż przetargowa”.

18.    Ogólne Warunki Sprzedaży stanowią integralną część ogłoszenia o przetargu i zawieranych umów sprzedaży w trybie przetargu.

19.    Oferenci składając ofertę oświadczają, że zostały im doręczone, zapoznali się i akceptują Ogólne Warunki Sprzedaży.

20.    Na wybrane przez organizatora przetargu pozycje przetargowe, zawarta zostanie pisemna umowa sprzedaży, która wyłącza stosowanie Ogólnych Warunków Sprzedaży tylko w zakresie uregulowanym w niej w sposób odmienny. Pisemna umowa sprzedaży może zawierać dodatkowe uregulowania nieujęte w Ogólnych Warunkach Sprzedaży.

21.    Oferta niezłożona na formularzu ofertowym obowiązującym u organizatora przetargu, niekompletna bądź niezawierająca wszystkich informacji wymaganych treścią ogłoszenia i Ogólnych Warunków Sprzedaży, zostanie odrzucona.

22.    W razie ustalenia, że kilku Oferentów zaoferowało tę samą cenę, prowadzący przetarg postanawia o kontynuowaniu przetargu w formie licytacji między tymi Oferentami, wyznaczając jednocześnie termin i miejsce licytacji lub występuje pisemnie do Oferentów o złożenie dodatkowej oferty cenowej. Zawiadomienie Oferenta o przyjęciu oferty oznacza zawarcie umowy sprzedaży w trybie przetargu.

23.    Organizator przetargu zastrzega sobie prawo przesunięcia terminu rozpoczęcia przetargu, wycofania z przetargu poszczególnych pozycji przetargowych oraz unieważnienia przetargu bez podania przyczyny i bez możliwości dochodzenia jakichkolwiek roszczeń oraz odszkodowań przez uczestników przetargu na każdym etapie przetargu.

24.    Do sprzedaży rzeczy ruchomych niekoncesjonowanych stosuje się odpowiednie przepisy ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2025 r. poz. 775 z późn. zm.) oraz wydanych na jej podstawie aktów wykonawczych.

25.    W przypadku przekroczenia terminu odbioru mienia lub odstąpienia od umowy sprzedaży przez nabywcę, Sprzedawca nalicza stosowne kary umowne, określone w Ogólnych Warunkach Sprzedaży lub w pisemnej umowie sprzedaży.

26.    Wymagane przez RODO informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych zostały zamieszczone na stronie internetowej www.amw.com.pl w zakładce: „Uzbrojenie i sprzęt wojskowy – Informacje – Polityka prywatności”, dostępne są w siedzibie Oddziału Regionalnego AMW Szczecin oraz zostaną przekazane w momencie pozyskiwania danych osobowych.

27.    W Agencji Mienia Wojskowego został wdrożony system zarządzania działaniami antykorupcyjnymi. Zachęcamy do zapoznania się z „Deklaracją antykorupcyjną Kierownictwa Agencji Mienia Wojskowego” dostępną na stronie internetowej www.amw.com.pl 

28.    Szczegółowe informacje dotyczące oferty bezprzetargowej sprzedaży rzeczy ruchomych niekoncesjonowanych i sklepu internetowego AMW zamieszczone są na stronie internetowej www.amw.com.pl

29.    Szczegółowe informacje: e-mail: k.orzechowska@amw.com.pl, fax. 91 447 20 01, oraz tel. 91 447 20 55 od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 do 15.00.

POWRÓT DO LISTY
...
PRZEJDŹ DO ANKIETY